Mail: biuro@sektor3.szczecin.pl   Telefon: 91-350-82-99

Zrealizowane projekty

Fundacja Sektor 3 realizuje zadania, które mają na celu wspieranie organizacji pozarządowych we wszelkich możliwych obszarach.

  • 2017: Koszalińska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Nazwa zadania: "TechOgnisko – aktywizacja i spotkanie szczecińskich organizacji pozarządowych oraz obywateli społecznie aktywnych", dotacja w wysokości 3000,00 zł przyznana na podstawie umowy nr 53/A/2017 z dnia 1.08.2017 roku. Zadanie zakładało zorganizowanie jednodniowego wydarzenia łączącego przedstawicieli różnych sektorów ze Szczecina. Rozliczone w terminie, rzetelnie i bez zastrzeżeń ze strony grantodawcy. Wszelkie rezultaty zostały osiągnięte.
     
  • 2017: Fundacją Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego, Nazwa zadania : "Prowadzenie spotkań TechKlub", dotacja w wysokości 5000,00 zł przynanan na podstawie umowy nr 8/NTL/2017/D z dnia 3 października 2016 roku. Zadanie zakładało organizacje spotkań (1 w miesiącu) dot. nowoczesnych technologii i współczesnych trendów. Spotkania łączyły środowisko organizacji pozarządowych, binesu, IT, nauki. Rozliczone w terminie, rzetelnie i bez zastrzeżeń ze strony grantodawcy. Wszelkie rezultaty zostały osiągnięte.
     
  • 2017: Urząd Miasta Szczecin, Nazwa zadania: "Przygotowanie i realizacja działań w okresie od 5 do 11 czerwca 2017 roku w ramach organizacji XI edycji Tygodnia Inicjatyw Pozarządowych, oraz XVI edycji Spotkania Organizacji Pozarządowych POD PLATANAMI", dotacja w wysokości 14 200,00 zł przyznana na podstawie umowy nr CRU 17/0000743 z dnia 24.02.2017 roku. Całkowita wysokość dotacji przyznanej na realizację zadania publicznego wynosiła 110 000,00zł. Oferta wspólna wraz z Towarzystwem Inicjatyw Kulturalno-Społecznych TWIKS Stowarzyszeniem Media Dizajn. Rozliczone w terminie, rzetelnie i bez zastrzeżeń ze strony Urzędu Miasta Szczecin. Wszelkie zakładane rezultaty zostały osiągnięte.
     
  • 2016: Urząd Miasta Szczecin, Nazwa zadania: "Prowadzenie Centrum Wspierania Organizacji", dotacja w wysokości 108 416,00 zł przyznana na podstawie umowy nr CRU 15/0005255 z dnia 08.01.2016 podpisanej z Gminą Miasto Szczecin. Całkowita wysokość dotacji przyznanej na realizację zadania publicznego wynosiła 185 000,00 zł. Oferta wspólna wraz z Zachodniopomorskim Oddziałem Okręgowym Polskiego Czerwonego Krzyża w Szczecinie. Zadanie publiczne zakładało wspieranie organizacji pozarządowych z terenu Szczecina. Rozliczone w terminie, rzetelnie i bez zastrzeżeń ze strony Urzędu Miasta Szczecin. Wszelkie zakładane rezultaty zostały osiągnięte.
     
  • 2016: Urząd Miasta Szczecin, Nazwa zadania: "Wspieranie oddolnych inicjatyw organizacji pozarządowych w Gminie Miasto Szczecin – program mikroDOTACJE", dotacja w wysokości 20 000,00zł przyznana na podstawie umowy CRU/16/0003391 z dnia 7.10.2016 podpisanej z Gminą Miasto Szczecin. Zadanie rozliczone w terminie, rzetelnie i bez zastrzeżeń ze strony Urzędu Miasta Szczecin. Wszelkie zakładane rezultaty zostały osiągnięte.
     
  • 2016: Urząd Miasta Szczecin, Nazwa zadania: „Zachodniopomorski Konwent NGO”, dotacja w wysokości 6000,00 zł przyznana na podstawie umowy nr CRU /2016/0001728 z dnia 18.05.2016 podpisanej z Gminą Miasto Szczecin. Celem zadania było stworzenie możliwości współpracy i wymiany doświadczeń pomiędzy przedstawicielami organizacji pozarządowych z całego województwa Zachodniopomorskiego. W ramach zadania obywały się szkolenia, warsztaty, prelekcje, panele dyskusyjne. Rozliczone w terminie, rzetelnie i bez zastrzeżeń ze strony Urzędu Miasta Szczecin. Wszelkie zakładane rezultaty zostały osiągnięte.
     
  • 2016: Urząd Marszałkowski w Szczecinie, Nazwa zadania: „Zachodniopomorski Konwent NGO”, dotacja w wysokości 6150,00 zł przyznana na podstawie umowy nr WWS/12/16 z dnia 28.04.2016 podpisanej z Województwem Zachodniopomorskim. Celem zadania było stworzenie możliwości współpracy i wymiany doświadczeń pomiędzy przedstawicielami organizacji pozarządowych z całego województwa Zachodniopomorskiego. W ramach zadania obywały się szkolenia, warsztaty, prelekcje, panele dyskusyjne. Rozliczone w terminie, rzetelnie i bez zastrzeżeń ze strony Urzędu Marszałkowskiego. Wszelkie zakładane rezultaty zostały osiągnięte.
     
  • 2016: Urząd Miasta Szczecin, Nazwa zadania: „Przygotowanie i realizacja działań w okresie od 30 maja do 5 czerwca 2016 roku w ramach organizacji X edycji Tygodnia Inicjatyw Pozarządowych, zwanego dalej w treści ogłoszenia TIP oraz XV edycji Spotkania Organizacji Pozarządowych POD PLATANAMI, zwanego dalej w treści ogłoszenia PP” na podstawie umowy CRU 15/0005254 z dnia 8 stycznia 2016 r. Rozliczone w terminie, rzetelnie i bez zastrzeżeń ze strony Urzędu Miasta Szczecin. Wszelkie zakładane rezultaty zostały osiągnięte.
     
  • 2015: Urząd Miasta Szczecin, Nazwa zadania: "Prowadzenie Centrum Wspierania Organizacji", dotacja w wysokości 101 916,00 zł przyznana na realizację zadania publicznego na podstawie umowy nr CRU 0000268/2015 z dnia 15.01.2015 podpisanej z Gminą Miasto Szczecin. Całkowita wysokość dotacji przyznanej na realizację zadania publicznego wynosiła 148 500,00 zł. Oferta wspólna wraz z Zachodniopomorskim Oddziałem Okręgowym Polskiego Czerwonego Krzyża w Szczecinie. Zadanie publiczne zakładało wspieranie organizacji pozarządowych z terenu Szczecina. Rozliczone w terminie, rzetelnie i bez zastrzeżeń ze strony Urzędu Miasta Szczecin. Wszelkie zakładane rezultaty zostały osiągnięte.
     
  • 2015: Urząd Marszałkowski w Szczecinie, Nazwa zadania: „Profesjonalizacja senioralnych NGO”, dotacja w wysokości 36 140 zł przyznana na podstawie umowy nr ROPS/106/2015 z dnia 9.07.2015 podpisanej z Województwem Zachodniopomorskim. Zadanie publiczne zakładało wsparcie 10 organizacji senioralnych z terenu Szczecina powiatu Stargardzkiego, Gryfińskiego i M. Stargard. Rozliczone w terminie, rzetelnie i bez zastrzeżeń ze strony Urzędu Marszałkowskiego. Wszelkie zakładane rezultaty zostały osiągnięte.
     
  • 2015: Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, Nazwa zadania: „Od sieci do współpracy”, dofinansowanie w wysokości 79 540,00 zł przyznane na podstawie umowy UDA-POKL.05.04.02-00-H82/14-00 podpisanej w imieniu partnerów przez lidera projektu Towarzystwo Wspierania Inicjatyw Kulturalno-Społecznych "TWIKS" z dnia 7 listopada 2014 r. Całkowita wysokość dofinansowania wynosi 891 307,80 zł. Fundacja Sektor 3 była partnerem projektu, który realizował działania sieciujące szczecińskie organizacje oraz organizował szkolenia dla członków sieci. Rozliczone w terminie, rzetelnie i bez zastrzeżeń ze strony Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. Wszelkie zakładane rezultaty zostały osiągnięte.
     
  • 2015: Urząd Miasta Szczecin, Nazwa zadania: „Przygotowanie i realizacja konferencji, seminariów, spotkań, imprez, wydarzeń, przedsięwzięć i działań w okresie 25 maja do 31 maja 2015 roku w ramach organizowanego Tygodnia Inicjatyw Pozarządowych (IX edycja) oraz spotkania kończącego TIP – Spotkania Organizacji Pozarządowych POD PLATANAMI (XIV edycja)”, dotacja w wysokości 6 050,00 zł przyznana na realizację zadania publicznego na podstawie umowy nr CRU 15/0001108 z dnia 23.03.2015 r. Rozliczone w terminie, rzetelnie i bez zastrzeżeń ze strony Urzędu Miasta Szczecin. Wszelkie zakładane rezultaty zostały osiągnięte.

Nadchodzące Wydarzenia

Lut
27
wt
09:00 Szkolenie dla koordynatorów wolo... @ Stowarzyszenie POLITES
Szkolenie dla koordynatorów wolo... @ Stowarzyszenie POLITES
Lut 27@09:00 – 16:00
Regionalne Centrum Wolontariatu zaprasza na szkolenie dla koordynatorów wolontariatu:  „Współpraca z wolontariuszami od A do Z”, które odbędzie się we wtorek 27 lutego 2018 r w siedzibie Stowarzyszenia POLITES, (ul. Dworcowa 19/205). Szkolenie skierowane jest do osób reprezentujących organizacje pozarządowe oraz placówki publiczne, które współpracują z wolontariuszami lub chcą taką współpracę rozpocząć. Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników/czki w wiedzę oraz umiejętności niezbędne do prawidłowej współpracy z wolontariuszami w swoich placówkach. Szkolenie obejmuje takie zagadnienia jak: aspekty prawne dotyczące wolontariatu, rekrutacja wolontariuszy, planowanie pracy wolontariuszy, motywowanie i nagradzanie wolontariuszy, współpraca z Regionalnym Centrum Wolontariatu. Aby zgłosić się na szkolenie należy wypełnić formularz dostępny na stronie internetowej: polites.org.pl. Zgłoszenia na szkolenie przyjmujemy do  23 lutego do godz. 12:00. O wynikach rekrutacji poinformujemy do 23 lutego  do godz. 16:00. Informacje na temat szkolenia: szkolenie jest nieodpłatne, skierowane do osób ze Szczecina (w przypadku wolnych miejsc również spoza Szczecina), uczestnicy szkolenia otrzymają zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo w szkoleniu, Termin: 27 lutego 2018 r., wtorek, godz. 9:00-16:00, Miejsce: Stowarzyszenie POLITES, ul. Dworcowa 19/205, Szczecin
Lut
28
śr
całodniowy Wyślij PIT-11 do osób zatrudnion...
Wyślij PIT-11 do osób zatrudnion...
Lut 28 całodniowy
Pamiętajcie wysłać PIT-11 do osób, które były zatrudnione w Waszej organizacji. Do 28 lutego jest czas, jednak warto zrobić to za wczasu!
11:00 Spotkanie informacyjne dot. #mik... @ Sektor 3 Szczecin
Spotkanie informacyjne dot. #mik... @ Sektor 3 Szczecin
Lut 28@11:00 – 12:00
1 marca startuje nabór wniosków do konkursu #mikroDOTACJE2018 (więcej informacji wkrótce). Jednak w tym momencie zapraszamy na spotkania informacyjne dot. konkursu! Przed wypełnieniem i złożeniem wniosku zachęcamy do zapoznania się z regulaminem programu „mikrodotacje” i uczestnictwa w spotkaniu informacyjnym dot. konkursu w jednym z następujących terminów: (środa) 28 lutego 2018 roku o godzinie 11:00 w siedzibie Sektor 3 Szczecin, (sobota) 10 marca 2018 r. start o godzinie 11:00, Środek. Śródmiejski Punkt Sąsiedzki, ul. Królowej Jadwigi 44B, Szczecin (czwartek) 15 marca 2018 r. start o godzinie 16:30, siedziba Sektor 3 Szczecin. Osoby zainteresowane uczestnictwem w spotkaniu informacyjnym prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego TUTAJ. Dodatkowo informujemy, że przez cały okres trwania konkursu i programu „mikroDOTACJE” istnieje możliwość organizacji indywidualnych spotkań informacyjnych i doradczych po wcześniejszym umówieniu spotkania pod numerem 91 350 82 99 lub e-mail:biuro@sektor3.szczecin.pl.
Mar
10
sob
11:00 Spotkanie informacyjne dot. #mik... @ Środek
Spotkanie informacyjne dot. #mik... @ Środek
Mar 10@11:00 – 13:00
1 marca startuje nabór wniosków do konkursu #mikroDOTACJE2018 (więcej informacji wkrótce). Jednak w tym momencie zapraszamy na spotkania informacyjne dot. konkursu! Przed wypełnieniem i złożeniem wniosku zachęcamy do zapoznania się z regulaminem programu „mikrodotacje” i uczestnictwa w spotkaniu informacyjnym dot. konkursu w jednym z następujących terminów: (środa) 28 lutego 2018 roku o godzinie 11:00 w siedzibie Sektor 3 Szczecin, (sobota) 10 marca 2018 r. start o godzinie 11:00, Środek. Śródmiejski Punkt Sąsiedzki, ul. Królowej Jadwigi 44B, Szczecin (czwartek) 15 marca 2018 r. start o godzinie 16:30, siedziba Sektor 3 Szczecin. Osoby zainteresowane uczestnictwem w spotkaniu informacyjnym prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego TUTAJ. Dodatkowo informujemy, że przez cały okres trwania konkursu i programu „mikroDOTACJE” istnieje możliwość organizacji indywidualnych spotkań informacyjnych i doradczych po wcześniejszym umówieniu spotkania pod numerem 91 350 82 99 lub e-mail:biuro@sektor3.szczecin.pl.
Mar
15
czw
16:30 Spotkanie informacyjne dot. #mik... @ Sektor 3 Szczecin
Spotkanie informacyjne dot. #mik... @ Sektor 3 Szczecin
Mar 15@16:30 – 18:30
1 marca startuje nabór wniosków do konkursu #mikroDOTACJE2018 (więcej informacji wkrótce). Jednak w tym momencie zapraszamy na spotkania informacyjne dot. konkursu! Przed wypełnieniem i złożeniem wniosku zachęcamy do zapoznania się z regulaminem programu „mikrodotacje” i uczestnictwa w spotkaniu informacyjnym dot. konkursu w jednym z następujących terminów: (środa) 28 lutego 2018 roku o godzinie 11:00 w siedzibie Sektor 3 Szczecin, (sobota) 10 marca 2018 r. start o godzinie 11:00, Środek. Śródmiejski Punkt Sąsiedzki, ul. Królowej Jadwigi 44B, Szczecin (czwartek) 15 marca 2018 r. start o godzinie 16:30, siedziba Sektor 3 Szczecin. Osoby zainteresowane uczestnictwem w spotkaniu informacyjnym prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego TUTAJ. Dodatkowo informujemy, że przez cały okres trwania konkursu i programu „mikroDOTACJE” istnieje możliwość organizacji indywidualnych spotkań informacyjnych i doradczych po wcześniejszym umówieniu spotkania pod numerem 91 350 82 99 lub e-mail:biuro@sektor3.szczecin.pl.
Kwi
11
śr
16:00 Kurs Sektor 3 Szczecin – księgow... @ Sektor 3 Szczecin
Kurs Sektor 3 Szczecin – księgow... @ Sektor 3 Szczecin
Kwi 11@16:00 – 19:00
Sektor 3 Szczecin zaprasza przedstawicieli lokalnych organizacji do poszerzenia swojej wiedzy w zakresie prowadzenia księgowości w NGO. 4 spotkania, 3 godziny każde. Spotkania prowadzi Pani Justyna Maćkowiak z Centrum Biznesu. Najbardziej problematycznym obszarem w organizacjach pozarządowych (szczególnie młodych) oprócz finansowania organizacji są kwestie związane z księgowością. Organizacje popełniają błędy przy podstawowych obowiązkach formalno-księgowych takich jak prawidłowe rozliczanie dotacji, klasyfikacji kosztów czy terminowych płatności do organów podatkowych. Temu problemowi ma przeciwdziałać cykl spotkań z przedstawicielem biura księgowego Centrum Biznesu. Podczas 4 trzygodzinnych spotkań, osoby z organizacji zajmujące się księgowością, będą mogły poznać podstawowe zagadnienia wymagane do prawidłowego funkcjonowania organizacji lub ugruntować swoją wiedzę. Tematyka spotkań będzie obejmować m.in.: 1) Obowiązki podatkowe ciążące na organizacjach pozarządowych – jak to ugryźć, żeby działać zgodnie z prawem? 2) Obieg dokumentów w NGO – podział obowiązków czyli kto i za co odpowiada. 3) Dokumentowanie działalności odpłatnej – ewidencja sprzedaży nieudokumentowanej, kasa fiskalna czy faktury vat? 4) Zakończenie roku obrotowego – czy znasz wszystkie obowiązki wynikające z ustawy o rachunkowości i ustaw podatkowych?  Wiesz jak ważne jest rozliczenie rozrachunków? Terminy spotkań: 11.04.2018 – 16.00 – 19.00 25.04.2018 – 16.00 – 19.00 09.05.2018 – 16.00 – 19.00 23.05.2018 – 16.00 – 19.00 Aby wziąć udział w spotkaniach należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny pod linkiem (LINK). Maksymalna liczba uczestników 15 osób, zgłoszenia są przyjmowane do wyczerpania miejsc. Liczy się kolejność zgłoszeń. Zgłaszając się poprzez formularz zgłoszeniowy każdy uczestnik obliguje się do uczestnictwa w każdym z 4 spotkań. Więcej informacji można uzyskać mailowo biuro@sektor3.szczecin.pl lub telefonicznie 91-350-82-99.
Kwi
25
śr
16:00 Kurs Sektor 3 Szczecin – księgow... @ Sektor 3 Szczecin
Kurs Sektor 3 Szczecin – księgow... @ Sektor 3 Szczecin
Kwi 25@16:00 – 19:00
Sektor 3 Szczecin zaprasza przedstawicieli lokalnych organizacji do poszerzenia swojej wiedzy w zakresie prowadzenia księgowości w NGO. 4 spotkania, 3 godziny każde. Spotkania prowadzi Pani Justyna Maćkowiak z Centrum Biznesu. Najbardziej problematycznym obszarem w organizacjach pozarządowych (szczególnie młodych) oprócz finansowania organizacji są kwestie związane z księgowością. Organizacje popełniają błędy przy podstawowych obowiązkach formalno-księgowych takich jak prawidłowe rozliczanie dotacji, klasyfikacji kosztów czy terminowych płatności do organów podatkowych. Temu problemowi ma przeciwdziałać cykl spotkań z przedstawicielem biura księgowego Centrum Biznesu. Podczas 4 trzygodzinnych spotkań, osoby z organizacji zajmujące się księgowością, będą mogły poznać podstawowe zagadnienia wymagane do prawidłowego funkcjonowania organizacji lub ugruntować swoją wiedzę. Tematyka spotkań będzie obejmować m.in.: 1) Obowiązki podatkowe ciążące na organizacjach pozarządowych – jak to ugryźć, żeby działać zgodnie z prawem? 2) Obieg dokumentów w NGO – podział obowiązków czyli kto i za co odpowiada. 3) Dokumentowanie działalności odpłatnej – ewidencja sprzedaży nieudokumentowanej, kasa fiskalna czy faktury vat? 4) Zakończenie roku obrotowego – czy znasz wszystkie obowiązki wynikające z ustawy o rachunkowości i ustaw podatkowych?  Wiesz jak ważne jest rozliczenie rozrachunków? Terminy spotkań: 11.04.2018 – 16.00 – 19.00 25.04.2018 – 16.00 – 19.00 09.05.2018 – 16.00 – 19.00 23.05.2018 – 16.00 – 19.00 Aby wziąć udział w spotkaniach należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny pod linkiem (LINK). Maksymalna liczba uczestników 15 osób, zgłoszenia są przyjmowane do wyczerpania miejsc. Liczy się kolejność zgłoszeń. Zgłaszając się poprzez formularz zgłoszeniowy każdy uczestnik obliguje się do uczestnictwa w każdym z 4 spotkań. Więcej informacji można uzyskać mailowo biuro@sektor3.szczecin.pl lub telefonicznie 91-350-82-99.
Maj
9
śr
16:00 Kurs Sektor 3 Szczecin – księgow... @ Sektor 3 Szczecin
Kurs Sektor 3 Szczecin – księgow... @ Sektor 3 Szczecin
Maj 9@16:00 – 19:00
Sektor 3 Szczecin zaprasza przedstawicieli lokalnych organizacji do poszerzenia swojej wiedzy w zakresie prowadzenia księgowości w NGO. 4 spotkania, 3 godziny każde. Spotkania prowadzi Pani Justyna Maćkowiak z Centrum Biznesu. Najbardziej problematycznym obszarem w organizacjach pozarządowych (szczególnie młodych) oprócz finansowania organizacji są kwestie związane z księgowością. Organizacje popełniają błędy przy podstawowych obowiązkach formalno-księgowych takich jak prawidłowe rozliczanie dotacji, klasyfikacji kosztów czy terminowych płatności do organów podatkowych. Temu problemowi ma przeciwdziałać cykl spotkań z przedstawicielem biura księgowego Centrum Biznesu. Podczas 4 trzygodzinnych spotkań, osoby z organizacji zajmujące się księgowością, będą mogły poznać podstawowe zagadnienia wymagane do prawidłowego funkcjonowania organizacji lub ugruntować swoją wiedzę. Tematyka spotkań będzie obejmować m.in.: 1) Obowiązki podatkowe ciążące na organizacjach pozarządowych – jak to ugryźć, żeby działać zgodnie z prawem? 2) Obieg dokumentów w NGO – podział obowiązków czyli kto i za co odpowiada. 3) Dokumentowanie działalności odpłatnej – ewidencja sprzedaży nieudokumentowanej, kasa fiskalna czy faktury vat? 4) Zakończenie roku obrotowego – czy znasz wszystkie obowiązki wynikające z ustawy o rachunkowości i ustaw podatkowych?  Wiesz jak ważne jest rozliczenie rozrachunków? Terminy spotkań: 11.04.2018 – 16.00 – 19.00 25.04.2018 – 16.00 – 19.00 09.05.2018 – 16.00 – 19.00 23.05.2018 – 16.00 – 19.00 Aby wziąć udział w spotkaniach należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny pod linkiem (LINK). Maksymalna liczba uczestników 15 osób, zgłoszenia są przyjmowane do wyczerpania miejsc. Liczy się kolejność zgłoszeń. Zgłaszając się poprzez formularz zgłoszeniowy każdy uczestnik obliguje się do uczestnictwa w każdym z 4 spotkań. Więcej informacji można uzyskać mailowo biuro@sektor3.szczecin.pl lub telefonicznie 91-350-82-99.
Maj
23
śr
16:00 Kurs Sektor 3 Szczecin – księgow... @ Sektor 3 Szczecin
Kurs Sektor 3 Szczecin – księgow... @ Sektor 3 Szczecin
Maj 23@16:00 – 19:00
Sektor 3 Szczecin zaprasza przedstawicieli lokalnych organizacji do poszerzenia swojej wiedzy w zakresie prowadzenia księgowości w NGO. 4 spotkania, 3 godziny każde. Spotkania prowadzi Pani Justyna Maćkowiak z Centrum Biznesu. Najbardziej problematycznym obszarem w organizacjach pozarządowych (szczególnie młodych) oprócz finansowania organizacji są kwestie związane z księgowością. Organizacje popełniają błędy przy podstawowych obowiązkach formalno-księgowych takich jak prawidłowe rozliczanie dotacji, klasyfikacji kosztów czy terminowych płatności do organów podatkowych. Temu problemowi ma przeciwdziałać cykl spotkań z przedstawicielem biura księgowego Centrum Biznesu. Podczas 4 trzygodzinnych spotkań, osoby z organizacji zajmujące się księgowością, będą mogły poznać podstawowe zagadnienia wymagane do prawidłowego funkcjonowania organizacji lub ugruntować swoją wiedzę. Tematyka spotkań będzie obejmować m.in.: 1) Obowiązki podatkowe ciążące na organizacjach pozarządowych – jak to ugryźć, żeby działać zgodnie z prawem? 2) Obieg dokumentów w NGO – podział obowiązków czyli kto i za co odpowiada. 3) Dokumentowanie działalności odpłatnej – ewidencja sprzedaży nieudokumentowanej, kasa fiskalna czy faktury vat? 4) Zakończenie roku obrotowego – czy znasz wszystkie obowiązki wynikające z ustawy o rachunkowości i ustaw podatkowych?  Wiesz jak ważne jest rozliczenie rozrachunków? Terminy spotkań: 11.04.2018 – 16.00 – 19.00 25.04.2018 – 16.00 – 19.00 09.05.2018 – 16.00 – 19.00 23.05.2018 – 16.00 – 19.00 Aby wziąć udział w spotkaniach należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny pod linkiem (LINK). Maksymalna liczba uczestników 15 osób, zgłoszenia są przyjmowane do wyczerpania miejsc. Liczy się kolejność zgłoszeń. Zgłaszając się poprzez formularz zgłoszeniowy każdy uczestnik obliguje się do uczestnictwa w każdym z 4 spotkań. Więcej informacji można uzyskać mailowo biuro@sektor3.szczecin.pl lub telefonicznie 91-350-82-99.

Jesteśmy członkiem

BIP

Partnerzy Sektor 3 Szczecin

Zapisz się do newslettera