Mail: biuro@sektor3.szczecin.pl   Telefon: 91-350-82-99

Pracownicy i wolontariusze

Jakub Sztombka – j.sztombka(at)sektor3.szczecin.pl

Absolwent Uniwersytetu Szczecińskiego (politologia) oraz Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu (studia menedżerskie z zarządzaniem strategicznym), doradca dla organizacji pozarządowych/ aktywnych społeczności, koordynator projektów i zadań/ działań o tematyce wspierania społeczeństwa obywatelskiego, III sektora, pozaformalnych działań edukacyjnych, animator organizacji pozarządowych. Ukończone kursy i szkolenia z zakresu zarządzania (w tym strategicznego, zasobami, procesami), animacji społeczności lokalnej (w tym organizowania społecznościowego), przewagi konkurencyjnej, zarządzania projektami. Menedżer projektów z zakresu edukacji pozafromalnej, w tym wspierania procesu uczenia się (LLP), pracy grupowej, współpracy zadaniowej, organizacji pracy własnej, współpracy w środowisku międzynarodowym. Koordynator projektów międzynarodowych. Typ MBTI: ISTJ. Członek i Wiceprezes Stowarzyszenia POLITES w Szczecinie.

Specjalizacja: kwestie prawno-formalne związane z zakładaniem i prowadzeniem organizacji pozarządowych, prawo dla organizacji pozarządowych, konsultacja statutów, uzupełnianie ofert realizacji zadania publicznego oraz sporządzanie sprawozdań z ich wykonania, przygotowywanie stanowisk i opinii dla dokumentów, które jednostki administracji publicznej przekazują do konsultacji, dostęp do informacji publicznej, zarządzanie organizacją, zarządzanie strategiczne, planowanie działań organizacji, wspieranie określania potencjału organizacji i jej bieżącej kondycji, zarządzanie zespołem.


Jan Karpierz – j.karpierz(at)sektor3.szczecin.pl

Wesoły człowiek rocznik 87, pasjonat z ADHD, który lubi mieć wszystko dopięte na ostatni guzik. Były członek Związku Harcerstwa Rzeczypospolitej, fan militariów i lasu, ratownik EFR. Koordynował i wspierał różne działania na terenie Szczecina (i nie tylko): Kultura Życia, Konsultanci-ESK, Szkoła Lokalnych Animatorów Kultury, kampania informacyjno-fundraisingowa "Pies w czołgu", Szczecińska Giełda Komiksu I, II i III, kampania na rzecz aktywizacji seniorów "Pora Seniora", działania Fundacji Sektor 3 w ramach projektu finansowanego ze środków PO KL "Od sieci do współpracy".

Specjalizacja: szeroko rozumiane pozyskiwanie funduszy: zbiórki publiczne, pozyskiwanie sponsorów i partnerów, granty, crowdfunding, praca z darczyńcami. Strony www i rozwiązania informatyczne dla NGO. Do tego wszystkiego planowanie działań promocyjnych, począwszy od tekstów prasowych na kampaniach społecznych kończąc.


Agata Lewandowska – a.lewandowska(at)sektor3.szczecin.pl

Doktorantka Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego, mgr ekonomii, ukończone studia podyplomowe na kierunku Zamówienia Publiczne. Od 2001 roku współpracuje z Towarzystwem Wspierania Rozwoju Pomorza Zachodniego SZCZECIN-EXPO, a od 2011 r. sprawuje funkcję Dyrektora Biura Zarządu. Na przełomie 16 lat zorganizowała około stu pięćdziesięciu konferencji, szkoleń, warsztatów, wydarzeń publicznych, nadzorowała przygotowanie i przeprowadzenie około 200 wydarzeń konferencyjno-szkoleniowych. Zajmuje się projektowaniem i pozyskiwaniem środków finansowych, dotacji oraz szeroko pojętego sponsoringu na realizację działań statutowych stowarzyszenia, monitoringiem procesu projektowego, rozliczaniem i kontrolą wniosków, działaniami public relations, gospodarką finansową, marketingiem. 

Specjalizacja: organizacja imprez w przestrzeni publicznej, zbiórka publiczna, współpraca z biznesem


Współpracowali z nami:

  • Katarzyna Butkowska-Hawryszków,
  • Małgodzata Kopalska,
  • Aleksandra Andrzejewska,
  • Jakub Ulatowski,
  • Wojciech Spychała,
  • Dariusz Kotyk – coaching indywidualny (wolontariusz)
  • Szymon Osowski – dostęp do informacji publicznej, prawne aspekty działania samorządów – (wolontariusz)
  • Piotr Pluto-Prądzyński – coaching indywidualny (wolontariusz )

Nadchodzące Wydarzenia

Lut
27
wt
09:00 Szkolenie dla koordynatorów wolo... @ Stowarzyszenie POLITES
Szkolenie dla koordynatorów wolo... @ Stowarzyszenie POLITES
Lut 27@09:00 – 16:00
Regionalne Centrum Wolontariatu zaprasza na szkolenie dla koordynatorów wolontariatu:  „Współpraca z wolontariuszami od A do Z”, które odbędzie się we wtorek 27 lutego 2018 r w siedzibie Stowarzyszenia POLITES, (ul. Dworcowa 19/205). Szkolenie skierowane jest do osób reprezentujących organizacje pozarządowe oraz placówki publiczne, które współpracują z wolontariuszami lub chcą taką współpracę rozpocząć. Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników/czki w wiedzę oraz umiejętności niezbędne do prawidłowej współpracy z wolontariuszami w swoich placówkach. Szkolenie obejmuje takie zagadnienia jak: aspekty prawne dotyczące wolontariatu, rekrutacja wolontariuszy, planowanie pracy wolontariuszy, motywowanie i nagradzanie wolontariuszy, współpraca z Regionalnym Centrum Wolontariatu. Aby zgłosić się na szkolenie należy wypełnić formularz dostępny na stronie internetowej: polites.org.pl. Zgłoszenia na szkolenie przyjmujemy do  23 lutego do godz. 12:00. O wynikach rekrutacji poinformujemy do 23 lutego  do godz. 16:00. Informacje na temat szkolenia: szkolenie jest nieodpłatne, skierowane do osób ze Szczecina (w przypadku wolnych miejsc również spoza Szczecina), uczestnicy szkolenia otrzymają zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo w szkoleniu, Termin: 27 lutego 2018 r., wtorek, godz. 9:00-16:00, Miejsce: Stowarzyszenie POLITES, ul. Dworcowa 19/205, Szczecin
Lut
28
śr
całodniowy Wyślij PIT-11 do osób zatrudnion...
Wyślij PIT-11 do osób zatrudnion...
Lut 28 całodniowy
Pamiętajcie wysłać PIT-11 do osób, które były zatrudnione w Waszej organizacji. Do 28 lutego jest czas, jednak warto zrobić to za wczasu!
11:00 Spotkanie informacyjne dot. #mik... @ Sektor 3 Szczecin
Spotkanie informacyjne dot. #mik... @ Sektor 3 Szczecin
Lut 28@11:00 – 12:00
1 marca startuje nabór wniosków do konkursu #mikroDOTACJE2018 (więcej informacji wkrótce). Jednak w tym momencie zapraszamy na spotkania informacyjne dot. konkursu! Przed wypełnieniem i złożeniem wniosku zachęcamy do zapoznania się z regulaminem programu „mikrodotacje” i uczestnictwa w spotkaniu informacyjnym dot. konkursu w jednym z następujących terminów: (środa) 28 lutego 2018 roku o godzinie 11:00 w siedzibie Sektor 3 Szczecin, (sobota) 10 marca 2018 r. start o godzinie 11:00, Środek. Śródmiejski Punkt Sąsiedzki, ul. Królowej Jadwigi 44B, Szczecin (czwartek) 15 marca 2018 r. start o godzinie 16:30, siedziba Sektor 3 Szczecin. Osoby zainteresowane uczestnictwem w spotkaniu informacyjnym prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego TUTAJ. Dodatkowo informujemy, że przez cały okres trwania konkursu i programu „mikroDOTACJE” istnieje możliwość organizacji indywidualnych spotkań informacyjnych i doradczych po wcześniejszym umówieniu spotkania pod numerem 91 350 82 99 lub e-mail:biuro@sektor3.szczecin.pl.
Mar
10
sob
11:00 Spotkanie informacyjne dot. #mik... @ Środek
Spotkanie informacyjne dot. #mik... @ Środek
Mar 10@11:00 – 13:00
1 marca startuje nabór wniosków do konkursu #mikroDOTACJE2018 (więcej informacji wkrótce). Jednak w tym momencie zapraszamy na spotkania informacyjne dot. konkursu! Przed wypełnieniem i złożeniem wniosku zachęcamy do zapoznania się z regulaminem programu „mikrodotacje” i uczestnictwa w spotkaniu informacyjnym dot. konkursu w jednym z następujących terminów: (środa) 28 lutego 2018 roku o godzinie 11:00 w siedzibie Sektor 3 Szczecin, (sobota) 10 marca 2018 r. start o godzinie 11:00, Środek. Śródmiejski Punkt Sąsiedzki, ul. Królowej Jadwigi 44B, Szczecin (czwartek) 15 marca 2018 r. start o godzinie 16:30, siedziba Sektor 3 Szczecin. Osoby zainteresowane uczestnictwem w spotkaniu informacyjnym prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego TUTAJ. Dodatkowo informujemy, że przez cały okres trwania konkursu i programu „mikroDOTACJE” istnieje możliwość organizacji indywidualnych spotkań informacyjnych i doradczych po wcześniejszym umówieniu spotkania pod numerem 91 350 82 99 lub e-mail:biuro@sektor3.szczecin.pl.
Mar
15
czw
16:30 Spotkanie informacyjne dot. #mik... @ Sektor 3 Szczecin
Spotkanie informacyjne dot. #mik... @ Sektor 3 Szczecin
Mar 15@16:30 – 18:30
1 marca startuje nabór wniosków do konkursu #mikroDOTACJE2018 (więcej informacji wkrótce). Jednak w tym momencie zapraszamy na spotkania informacyjne dot. konkursu! Przed wypełnieniem i złożeniem wniosku zachęcamy do zapoznania się z regulaminem programu „mikrodotacje” i uczestnictwa w spotkaniu informacyjnym dot. konkursu w jednym z następujących terminów: (środa) 28 lutego 2018 roku o godzinie 11:00 w siedzibie Sektor 3 Szczecin, (sobota) 10 marca 2018 r. start o godzinie 11:00, Środek. Śródmiejski Punkt Sąsiedzki, ul. Królowej Jadwigi 44B, Szczecin (czwartek) 15 marca 2018 r. start o godzinie 16:30, siedziba Sektor 3 Szczecin. Osoby zainteresowane uczestnictwem w spotkaniu informacyjnym prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego TUTAJ. Dodatkowo informujemy, że przez cały okres trwania konkursu i programu „mikroDOTACJE” istnieje możliwość organizacji indywidualnych spotkań informacyjnych i doradczych po wcześniejszym umówieniu spotkania pod numerem 91 350 82 99 lub e-mail:biuro@sektor3.szczecin.pl.
Kwi
11
śr
16:00 Kurs Sektor 3 Szczecin – księgow... @ Sektor 3 Szczecin
Kurs Sektor 3 Szczecin – księgow... @ Sektor 3 Szczecin
Kwi 11@16:00 – 19:00
Sektor 3 Szczecin zaprasza przedstawicieli lokalnych organizacji do poszerzenia swojej wiedzy w zakresie prowadzenia księgowości w NGO. 4 spotkania, 3 godziny każde. Spotkania prowadzi Pani Justyna Maćkowiak z Centrum Biznesu. Najbardziej problematycznym obszarem w organizacjach pozarządowych (szczególnie młodych) oprócz finansowania organizacji są kwestie związane z księgowością. Organizacje popełniają błędy przy podstawowych obowiązkach formalno-księgowych takich jak prawidłowe rozliczanie dotacji, klasyfikacji kosztów czy terminowych płatności do organów podatkowych. Temu problemowi ma przeciwdziałać cykl spotkań z przedstawicielem biura księgowego Centrum Biznesu. Podczas 4 trzygodzinnych spotkań, osoby z organizacji zajmujące się księgowością, będą mogły poznać podstawowe zagadnienia wymagane do prawidłowego funkcjonowania organizacji lub ugruntować swoją wiedzę. Tematyka spotkań będzie obejmować m.in.: 1) Obowiązki podatkowe ciążące na organizacjach pozarządowych – jak to ugryźć, żeby działać zgodnie z prawem? 2) Obieg dokumentów w NGO – podział obowiązków czyli kto i za co odpowiada. 3) Dokumentowanie działalności odpłatnej – ewidencja sprzedaży nieudokumentowanej, kasa fiskalna czy faktury vat? 4) Zakończenie roku obrotowego – czy znasz wszystkie obowiązki wynikające z ustawy o rachunkowości i ustaw podatkowych?  Wiesz jak ważne jest rozliczenie rozrachunków? Terminy spotkań: 11.04.2018 – 16.00 – 19.00 25.04.2018 – 16.00 – 19.00 09.05.2018 – 16.00 – 19.00 23.05.2018 – 16.00 – 19.00 Aby wziąć udział w spotkaniach należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny pod linkiem (LINK). Maksymalna liczba uczestników 15 osób, zgłoszenia są przyjmowane do wyczerpania miejsc. Liczy się kolejność zgłoszeń. Zgłaszając się poprzez formularz zgłoszeniowy każdy uczestnik obliguje się do uczestnictwa w każdym z 4 spotkań. Więcej informacji można uzyskać mailowo biuro@sektor3.szczecin.pl lub telefonicznie 91-350-82-99.
Kwi
25
śr
16:00 Kurs Sektor 3 Szczecin – księgow... @ Sektor 3 Szczecin
Kurs Sektor 3 Szczecin – księgow... @ Sektor 3 Szczecin
Kwi 25@16:00 – 19:00
Sektor 3 Szczecin zaprasza przedstawicieli lokalnych organizacji do poszerzenia swojej wiedzy w zakresie prowadzenia księgowości w NGO. 4 spotkania, 3 godziny każde. Spotkania prowadzi Pani Justyna Maćkowiak z Centrum Biznesu. Najbardziej problematycznym obszarem w organizacjach pozarządowych (szczególnie młodych) oprócz finansowania organizacji są kwestie związane z księgowością. Organizacje popełniają błędy przy podstawowych obowiązkach formalno-księgowych takich jak prawidłowe rozliczanie dotacji, klasyfikacji kosztów czy terminowych płatności do organów podatkowych. Temu problemowi ma przeciwdziałać cykl spotkań z przedstawicielem biura księgowego Centrum Biznesu. Podczas 4 trzygodzinnych spotkań, osoby z organizacji zajmujące się księgowością, będą mogły poznać podstawowe zagadnienia wymagane do prawidłowego funkcjonowania organizacji lub ugruntować swoją wiedzę. Tematyka spotkań będzie obejmować m.in.: 1) Obowiązki podatkowe ciążące na organizacjach pozarządowych – jak to ugryźć, żeby działać zgodnie z prawem? 2) Obieg dokumentów w NGO – podział obowiązków czyli kto i za co odpowiada. 3) Dokumentowanie działalności odpłatnej – ewidencja sprzedaży nieudokumentowanej, kasa fiskalna czy faktury vat? 4) Zakończenie roku obrotowego – czy znasz wszystkie obowiązki wynikające z ustawy o rachunkowości i ustaw podatkowych?  Wiesz jak ważne jest rozliczenie rozrachunków? Terminy spotkań: 11.04.2018 – 16.00 – 19.00 25.04.2018 – 16.00 – 19.00 09.05.2018 – 16.00 – 19.00 23.05.2018 – 16.00 – 19.00 Aby wziąć udział w spotkaniach należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny pod linkiem (LINK). Maksymalna liczba uczestników 15 osób, zgłoszenia są przyjmowane do wyczerpania miejsc. Liczy się kolejność zgłoszeń. Zgłaszając się poprzez formularz zgłoszeniowy każdy uczestnik obliguje się do uczestnictwa w każdym z 4 spotkań. Więcej informacji można uzyskać mailowo biuro@sektor3.szczecin.pl lub telefonicznie 91-350-82-99.
Maj
9
śr
16:00 Kurs Sektor 3 Szczecin – księgow... @ Sektor 3 Szczecin
Kurs Sektor 3 Szczecin – księgow... @ Sektor 3 Szczecin
Maj 9@16:00 – 19:00
Sektor 3 Szczecin zaprasza przedstawicieli lokalnych organizacji do poszerzenia swojej wiedzy w zakresie prowadzenia księgowości w NGO. 4 spotkania, 3 godziny każde. Spotkania prowadzi Pani Justyna Maćkowiak z Centrum Biznesu. Najbardziej problematycznym obszarem w organizacjach pozarządowych (szczególnie młodych) oprócz finansowania organizacji są kwestie związane z księgowością. Organizacje popełniają błędy przy podstawowych obowiązkach formalno-księgowych takich jak prawidłowe rozliczanie dotacji, klasyfikacji kosztów czy terminowych płatności do organów podatkowych. Temu problemowi ma przeciwdziałać cykl spotkań z przedstawicielem biura księgowego Centrum Biznesu. Podczas 4 trzygodzinnych spotkań, osoby z organizacji zajmujące się księgowością, będą mogły poznać podstawowe zagadnienia wymagane do prawidłowego funkcjonowania organizacji lub ugruntować swoją wiedzę. Tematyka spotkań będzie obejmować m.in.: 1) Obowiązki podatkowe ciążące na organizacjach pozarządowych – jak to ugryźć, żeby działać zgodnie z prawem? 2) Obieg dokumentów w NGO – podział obowiązków czyli kto i za co odpowiada. 3) Dokumentowanie działalności odpłatnej – ewidencja sprzedaży nieudokumentowanej, kasa fiskalna czy faktury vat? 4) Zakończenie roku obrotowego – czy znasz wszystkie obowiązki wynikające z ustawy o rachunkowości i ustaw podatkowych?  Wiesz jak ważne jest rozliczenie rozrachunków? Terminy spotkań: 11.04.2018 – 16.00 – 19.00 25.04.2018 – 16.00 – 19.00 09.05.2018 – 16.00 – 19.00 23.05.2018 – 16.00 – 19.00 Aby wziąć udział w spotkaniach należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny pod linkiem (LINK). Maksymalna liczba uczestników 15 osób, zgłoszenia są przyjmowane do wyczerpania miejsc. Liczy się kolejność zgłoszeń. Zgłaszając się poprzez formularz zgłoszeniowy każdy uczestnik obliguje się do uczestnictwa w każdym z 4 spotkań. Więcej informacji można uzyskać mailowo biuro@sektor3.szczecin.pl lub telefonicznie 91-350-82-99.
Maj
23
śr
16:00 Kurs Sektor 3 Szczecin – księgow... @ Sektor 3 Szczecin
Kurs Sektor 3 Szczecin – księgow... @ Sektor 3 Szczecin
Maj 23@16:00 – 19:00
Sektor 3 Szczecin zaprasza przedstawicieli lokalnych organizacji do poszerzenia swojej wiedzy w zakresie prowadzenia księgowości w NGO. 4 spotkania, 3 godziny każde. Spotkania prowadzi Pani Justyna Maćkowiak z Centrum Biznesu. Najbardziej problematycznym obszarem w organizacjach pozarządowych (szczególnie młodych) oprócz finansowania organizacji są kwestie związane z księgowością. Organizacje popełniają błędy przy podstawowych obowiązkach formalno-księgowych takich jak prawidłowe rozliczanie dotacji, klasyfikacji kosztów czy terminowych płatności do organów podatkowych. Temu problemowi ma przeciwdziałać cykl spotkań z przedstawicielem biura księgowego Centrum Biznesu. Podczas 4 trzygodzinnych spotkań, osoby z organizacji zajmujące się księgowością, będą mogły poznać podstawowe zagadnienia wymagane do prawidłowego funkcjonowania organizacji lub ugruntować swoją wiedzę. Tematyka spotkań będzie obejmować m.in.: 1) Obowiązki podatkowe ciążące na organizacjach pozarządowych – jak to ugryźć, żeby działać zgodnie z prawem? 2) Obieg dokumentów w NGO – podział obowiązków czyli kto i za co odpowiada. 3) Dokumentowanie działalności odpłatnej – ewidencja sprzedaży nieudokumentowanej, kasa fiskalna czy faktury vat? 4) Zakończenie roku obrotowego – czy znasz wszystkie obowiązki wynikające z ustawy o rachunkowości i ustaw podatkowych?  Wiesz jak ważne jest rozliczenie rozrachunków? Terminy spotkań: 11.04.2018 – 16.00 – 19.00 25.04.2018 – 16.00 – 19.00 09.05.2018 – 16.00 – 19.00 23.05.2018 – 16.00 – 19.00 Aby wziąć udział w spotkaniach należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny pod linkiem (LINK). Maksymalna liczba uczestników 15 osób, zgłoszenia są przyjmowane do wyczerpania miejsc. Liczy się kolejność zgłoszeń. Zgłaszając się poprzez formularz zgłoszeniowy każdy uczestnik obliguje się do uczestnictwa w każdym z 4 spotkań. Więcej informacji można uzyskać mailowo biuro@sektor3.szczecin.pl lub telefonicznie 91-350-82-99.

Jesteśmy członkiem

BIP

Partnerzy Sektor 3 Szczecin

Zapisz się do newslettera