Jak przygotować zbiórkę publiczną? Jakie dokumenty i gdzie należy złożyć? Jak rozliczyć się z przeprowadzonej zbiórki? Na te pytania będzie można uzyskać odpowiedź na kolejnym mini szkoleniu przygotowanym przez Sektor3. Dodatkowo będzie o nowej ustawie regulującej zbiórki publiczne (24 stycznia 2014 r. ustawę przyjął Sejm. Czeka ona na podpis Prezydenta – strona www MAiC).
Szczecińskie Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych Sektor 3 zaprasza na mini szkolenie "Zbiórka publiczna – jak jest teraz, jak będzie po zmianach?".
czas: 2 kwietnia, godz. 16.15 – 18.15,
miejsce: SCWOP Sektor3, sala 4/6
prowadzący: Jan Karpierz
formularz zgłoszeniowy: LINK
Wyniki badania „Kondycja sektora organizacji pozarządowych w Polsce 2012” pokazują, że z możliwości organizowania zbiórek publicznych korzysta bardzo wąska grupa organizacji. W ciągu dwóch lat poprzedzających badanie (orientacyjnie od połowy 2010 do połowy 2012 r.) „legalne” zbiórki prowadziło 8% organizacji. Jakie są plusy i minusy zbiórek, czemu tak mało organizacji z nich korzysta? Zapraszamy na mini szkolenie o zbiórkach publicznych!
Dodatkowo na spotkaniu zostanie przedstawiony nowy projekt ustawy o zbiórkach publicznych, który czeka aktualnie na podpis prezydenta.