Kiedy:
14 Listopad 2017@12:30 – 14:30
2017-11-14T12:30:00+01:00
2017-11-14T14:30:00+01:00
Gdzie:
Sektor 3 Szczecin
aleja Wojska Polskiego 63
Szczecin
Polska
Koszty:
Bez opłat
Kontakt:
Sektor 3 Szczecin

Konferencja, szkolenie, seminarium, warsztaty – każde z tych wydarzeń, z punktu widzenia organizatora, wymaga długiego i kompleksowego procesu przygotowań. Jakich błędów się wystrzegać? Na co uważać? Jak ułatwić proces przygotowania i przeprowadzenia wydarzenia? Podczas mini szkolenia odpowiemy na te i szereg następnych pytań.

Nasze rozważania skupimy na następujących obszarach:

  • od czego zacząć chcąc przygotować wydarzenie konferencyjno-szkoleniowe – harmonogram prac,
  • scenariusz i program merytoryczny wydarzenia,
  • elementy procesu przygotowawczego: Patroni, PR, hospitality, regulamin, wartości dodane – kuluary, itp…,
  • finansowanie wydarzenia,
  • zasady postępowania konieczne do zapewnienia bezpieczeństwa uczestników i wydarzenia,
  • teleetykieta, netykieta,
  • zasady gromadzenia i przetwarzania informacji dotyczących danych osobowych,
  • zasady odpowiedzialności organizatorów za szkody wyrządzone w związku ze zorganizowanym wydarzeniem.

Gdzie: Sektor 3 Szczecin, sala 4/8
Kiedy: 14 listopada (wtorek), godzina 16.30
Prowadząca: Agata Lewandowska
Formularz zgłoszeniowy


Aby uczestniczyć w szkoleniu należy:

  • zapoznać się z regulaminem szkoleń (LINK),
  • wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny pod (LINK),
  • potwierdzić swoją obecność na szkoleniu po otrzymaniu maila z informacją o zakwalifikowaniu.

Więcej informacji można uzyskać pod adresem e-mail biuro@sektor3.szczecin.pl. Na zgłoszenia czekamy do 10 listopada do godziny 13.00, informacje nt. zakwalifikowania prześlemy tego samego dnia. Serdecznie zapraszamy!

UWAGASektor 3 Szczecin zastrzega sobie prawo do nieprzyjmowania zgłoszeń od osób, które w przeszłości zostały zakwalifikowane do uczestnictwa w innym szkoleniu i nie wzięły w nim udziału bez uprzedniego zawiadomienia o nieobecności.