Konferencja, szkolenie, seminarium, warsztaty – każde z tych wydarzeń, z punktu widzenia organizatora, wymaga długiego i kompleksowego procesu przygotowań. Jakich błędów się wystrzegać? Na co uważać? Jak ułatwić proces przygotowania i przeprowadzenia wydarzenia? Podczas mini szkolenia odpowiemy na te i szereg następnych pytań.
Nasze rozważania skupimy na następujących obszarach:
- od czego zacząć chcąc przygotować wydarzenie konferencyjno-szkoleniowe – harmonogram prac,
- scenariusz i program merytoryczny wydarzenia,
- elementy procesu przygotowawczego: Patroni, PR, hospitality, regulamin, wartości dodane – kuluary, itp…,
- finansowanie wydarzenia,
- zasady postępowania konieczne do zapewnienia bezpieczeństwa uczestników i wydarzenia,
- teleetykieta, netykieta,
- zasady gromadzenia i przetwarzania informacji dotyczących danych osobowych,
- zasady odpowiedzialności organizatorów za szkody wyrządzone w związku ze zorganizowanym wydarzeniem.
Gdzie: Sektor 3 Szczecin, sala 4/8
Kiedy: 14 listopada (wtorek), godzina 16.30
Prowadząca: Agata Lewandowska
Formularz zgłoszeniowy
Aby uczestniczyć w szkoleniu należy:
- zapoznać się z regulaminem szkoleń (LINK),
- wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny pod (LINK),
- potwierdzić swoją obecność na szkoleniu po otrzymaniu maila z informacją o zakwalifikowaniu.
Więcej informacji można uzyskać pod adresem e-mail biuro@sektor3.szczecin.pl. Na zgłoszenia czekamy do 10 listopada do godziny 13.00, informacje nt. zakwalifikowania prześlemy tego samego dnia. Serdecznie zapraszamy!
UWAGA! Sektor 3 Szczecin zastrzega sobie prawo do nieprzyjmowania zgłoszeń od osób, które w przeszłości zostały zakwalifikowane do uczestnictwa w innym szkoleniu i nie wzięły w nim udziału bez uprzedniego zawiadomienia o nieobecności.