Zapraszamy przedstawicieli organizacji pozarządowych, artystów, animatorów kultury, aktywistów społeczności lokalnych i początkujących społeczników na bezpłatne warsztaty on-line dotyczące komunikacji w dobie kryzysu. Szkolenie poprowadzą Grażyna Nowicka i Monika Bakalarska – autorki szkolenia które odbyło się w maju w INKU, „Kierowanie zespołem w dobie kryzysu”.

Program szkolenia:

➡1/ Kryzys i sytuacja kryzysowa – definicja
➡2/ Zarządzanie kryzysem
➡3/ Planowanie działań w kryzysie – Uruchomienie komunikacji zewnętrznej –zasady
➡4/ Komunikacja kryzysowa
➡5/ Plan Zarządzania Kryzysowego – komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna
➡6/ Komunikacja kryzysowa
➡7/ Co komunikujemy w kryzysie
➡8/ Twoje emocje w kryzysie

Grażyna Nowicka posiada bardzo wysokie kompetencje interpersonalne, rozległą wiedzę i wyjątkowo atrakcyjny sposób angażuje uczestników w zajęcia. Jest certyfikowanym trenerem ICF ACC, międzynarodowym coach metody Points of You®, doradcą zawodowym i konsultantem rozwoju biznesu. Specjalizuje się w doradztwie z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi. Prowadzi m.in. takie projekty jak: wartościowanie stanowisk pracy, budowanie systemów wynagradzania i motywowania pracowników, wdrażanie systemów ocen pracowniczych, zarządzanie kompetencjami oraz zarządzanie celami. Absolwentka Uniwersytetu Szczecińskiego na wydziale zarządzanie finansami, ukończyła także studia podyplomowe w zakresie podatków i Zarządzania Zasobami Ludzkimi gdzie uzyskała tytuł Menadżera.

Monika Bakalarska – Trener Biznesu, wykładowca z wieloletnią praktyką zawodową. Pracowała jako doświadczony Menadżer Zasobów Ludzkich HR oraz Z-ca Dyrektora w Firmie duńskiej ds. zarządzania zakupami i kontaktów z dostawcami. Posiada liczne doświadczenie w prowadzeniu i projektowaniu szkoleń dla firm usługowych, produkcyjnych, administracji publicznej oraz placówek oświatowych.nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, terapeuta pedagogiczny, rehabilitant, trener biznesu, szkoleniowiec. „Jako praktyk prowadzę szkolenia i kursy związane ze zwiększeniem efektywności pracy, zarządzaniem zasobami ludzkimi, relacjami między nimi jak oraz zarządzaniem czasem. Jestem autorką projektów szkoleniowych dla firm usługowych, produkcyjnych, administracji publicznej, placówek oświatowych”. Trenuje konkretne umiejętności i postępowania. Wszystko to robi w oparciu o własne doświadczenia jak i inspiracje do samodzielnego poszukiwania rozwiązań. Prowadzi szkolenia i kursy związane ze zwiększaniem efektywności pracy, zarządzaniem zasobami ludzkimi, relacjami między nimi oraz zarządzania czasem.

✅Co: Warsztaty „Komunikacja w dobie kryzysu”
✅Kiedy: wtorek 16 czerwca 2020 godz. 10-14
✅Czas: 4h
✅Liczba osób: 20
✅Gdzie: platforma on-line, uczestnicy otrzymają przed szkoleniem link na
swojego e-maila
✅Zapisy: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdH62B8F4Il4V3_NvBfmB2YJ5eX
aa_hombg0hELth_6rI4btA/viewform

✅Dodatkowe informacje: Hanna Wysocka hwysocka@mediadizajn.pl