Jeśli masz pomysł na wydarzenie związane ze stuleciem odzyskania niepodległości przez Polskę i szukasz środków na jego realizację – weź udział w spotkaniu informacyjnym o programie „Niepodległa”, które odbędzie się 19 lutego 2018 roku w Szczecińskim Inkubatorze Kultury przy al. Wojska Polskiego 90

Podczas spotkania dowiesz się jakie są zasady wnioskowania o dotacje w programie, otrzymasz garść inspiracji o lokalnych i ogólnopolskich projektach dotyczących niepodległości oraz dowiesz się jak efektywnie zaplanować i przeprowadzić projekt. Między 19 a 21 lutego spotykamy w 14 miastach. W województwie zachodniopomorskim jest to jedyne spotkanie w Szczecinie.

Agenda:

  • 10.00 – 10.10 – Rozpoczęcie szkolenia
  • 10.10 – 11.20 – I część szkolenia: webinarium „Zasady składania wniosków w programie „Niepodległa” prowadzą Agnieszka Gajc i Aleksandra Tatarczuk
  • 11.20 – 11. 40 – Przerwa kawowa
  • 11.40 – 12.40 – II część szkolenia:  „Inspiracje i dobre praktyki” prowadzą Dorota Kowalewska, Monika Tomczyk i Robert Bartłomiejski
  • 12.40 – 12.50 – Pytania od uczestników szkolenia ad. części II
  • 12.50 – 13.20 – III część szkolenia: „Planowanie i realizacja zadania” prowadzą Dorota Kowalewska, Monika Tomczyk i Robert Bartłomiejski
  • 13.20 – 13.30 – Pytania od uczestników szkolenia ad. części III
  • 13.30 – 13.45 – Zakończenie szkolenia

Wstęp na spotkanie jest bezpłatny, obowiązują jednak zapisy – formularz zgłoszeniowy.