Procedury dotacji, czyli mała dotacja, otwarty konkurs ofert i inicjatywa własna. Ustawa o pożytku określa sposób uzyskiwania wsparcia finansowego od jednostek samorządu przez organizacje pozarządowe. Fundusze na wyciągnięcie ręki!

Zapraszamy na spotkanie dotyczące procedur uzyskiwania wsparcia finansowego od administracji publicznej (urzędu gmin/ miast, urzędy marszłkowskie, ministerstwa) według ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.

Mini szkolenie: procedury dotacji wg ustawy o pożytku

Czas: 4 listopada 2015, g. 16.30 – 18.30
Miejsce: SCWOP Sektor3, świetlica (IV piętro)

Nie wiesz w jaki sposób odpowiedzieć na konkurs ofert i jak wykorzystać możliwość zgłoszenia własnego pomysłu do realizacji? 

Mini szkolenie obejmuje m. in.:

  • procedury dotacji wg ustawy o pożytku – omówienie,
  • wysokości wsparcia, dokumentacje konkursowe, karty ocen,
  • różnice między wspieraniem a powierzaniem realizacji zadania,
  • działania, które można realizować.

Na zgłoszenia czekamy do 2 listopada 2015. Liczy się kolejność zgłoszeń. Ilość uczestników: nie więcej niż 10 osób. Wszystkich zainteresowanych uczestnictwem zapraszamy do wypełnienia formularza zgłoszeniowego dostępnego TUTAJ.

UWAGA! W przypadku uczestnictwa w szkoleniu mniej niż 3 osób, organizator zastrzega sobie prawo do zmiany daty szkolenia, jego odwołania lub w uzgodnieniu z organizacją wyznaczenia spotkania indywidualnego dot. tematu szkolenia.


Informujemy, że ustawa z dnia 5 sierpnia 2015 r. o zmianie ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz ustawy o fundacjach (Dz.U. z 2015 poz. 1339) opublikowana w Dzienniku Ustaw w dniu 9 września, wejdzie w życie w dniu 9 listopada 2015 r., z wyłączeniem art. 1 pkt. 32 oraz art. 4 ust. 1, które weszły w życie 24 września br.

źródło: www.pozytek.gov.pl


Przydatne linki:

formularz zgłoszeniowy na mini szkolenie - procedury dotacji wg ustawy o pożytku