Zapraszamy na spotkanie dotyczące możłiwości uzyskiwania wsparcia finansowego od administracji publicznej (urzędu gmin/ miast, urzędy marszłkowskie, ministerstwa) według ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie i procedury dotacji.

Procedury dotacji, czyli mała dotacja, otwarty konkurs ofert i inicjatywa własna. Ustawa o pożytku określa sposób uzyskiwania wsparcia finansowego od jednostek samorządu przez organizacje pozarządowe. Fundusze na wyciągnięcie ręki! Nie wiesz w jaki sposób odpowiedzieć na konkurs ofert i jak wykorzystać możliwość zgłoszenia własnego pomysłu do realizacji?

 

Zapraszamy na spotkanie o procedurach dotacji w dniu 17 marca 2017 roku w godzinach 12.00 – 14.30.
Spotkanie odbędzie się w siedzibie Sektor 3 Szczecin.

 

Spotkanie obejmuje m.in. następujące zagadnienie:

  •     procedury dotacji wg ustawy o pożytku – omówienie,
  •     wysokości wsparcia, dokumentacje konkursowe, karty ocen,
  •     różnice między wspieraniem a powierzaniem realizacji zadania,
  •     działania, które można realizować.

Na zgłoszenia czekamy do 14 marca 2017 roku. Ilość miejsc ograniczona i liczy się kolejność zgłoszeń (o zakwalifikowaniu powiadomimy wiadomością e-mail do dnia 15 marca 2017 roku). Wszystkich zainteresowanych uczestnictwem zapraszamy do wypełnienia formularza zgłoszeniowego dostępnego TUTAJ.

UWAGA! W przypadku uczestnictwa w szkoleniu mniej niż 3 osób zastrzegamy sobie prawo do zmiany daty szkolenia, jego odwołania lub w uzgodnieniu z organizacją wyznaczenia spotkania indywidualnego dot. tematu szkolenia.

Zapraszamy!