Warsztaty dla organizacji pozarządowych jak się promować oraz jak przygotować się do XI Szczecińskiego Spotkania Organizacji Pozarządowych Pod Platanami

Szanowni Państwo,

Towarzystwo Wspierania Inicjatyw Kulturalno-Społecznych „TWIKS” ma przyjemność zaprosić Waszą organizację do uczestnictwa w warsztatach przygotowujących do corocznego spotkania na Jasnych Błoniach. Z pewnością uczestniczyliście w Platanach w latach ubiegłych, a jeśli nie, to z pewnością dostrzegacie wspaniałą okazję do zaprezentowania swojej działalności szerszemu gronu odbiorców.

Dlatego, bez względu na to czy jesteście prężnie rozwijającą się i dużą fundacją, czy też dopiero co założonym stowarzyszeniem, przygotowaliśmy dla Was trzy dni spotkań z specjalistami z zakresu marketingu i reklamy, którzy pomogą Wam przygotować spójny i atrakcyjny wizerunek organizacji,
z którym później utożsamiać Was będzie społeczeństwo naszego miasta i nie tylko.

Wierzymy, że umiejętności nabyte w trakcie zajęć przydadzą się nie tylko w czasie targów, ale również w codziennej, społecznej pracy Waszych organizacji.

Warsztaty odbywają się w dniach 21 – 23 maja (poniedziałek – wtorek – środa) w sali udostępnionej przez Szczeciński Inkubator Kultury (Wojska Polskiego 90).

Zajęcia trwają od godziny 9 do około godziny 16, możliwe jest zgłoszenie różnych przedstawicieli na poszczególne dni.

Zapisy są możliwe za pośrednictwem formularza zamieszczonego na naszej stronie. Liczba miejsc ograniczona!

Program warsztatów:

Dzień I – 21 maja 2012 r.

  1. Budowa wizerunku (3 x 45 minut)

W jaki sposób tworzyć rozpoznawalny wizerunek swojej organizacji w świadomości instytucji, partnerów i społeczeństwa. Misja – wizja –marka, budowanie wizerunku, ujednolicenie wizualne materiałów biurowych a sposób postrzegania organizacji na zewnątrz. Logo, dobór kolorów i danych kontaktowych a czytelność przekazu.

  1. Jak promować się w Internecie – płatne i bezpłatne formy promocji (7 x 45 minut)

Strona www + portale społecznościowe – ich rola w kształtowaniu wizerunku, sposób prowadzenia
i konsekwencja kreowania marki w Internecie

Dzień II – 22 maja 2012 r.

  1. Kontakt z mediami (2 x 45 minut)

Jak zainteresować swoją ofertą prasę, w jaki sposób z przedstawicielami mediów rozmawiać, co interesuje media w działalności organizacji pozarządowych

  1. Komunikacja na zewnątrz (2 x 45 minut)

Jak efektywnie prowadzić rozmowę telefoniczną, jak redagować pisma.

  1. Kontakt bezpośredni i przemówienia publiczne (6 x 45 minut)

Jak zwięźle i atrakcyjnie w krótkim czasie przedstawić swoją organizację i jej działalność zarówno jednej osobie jak i szerszemu gronu.

Dzień III – 23 maja 2012 r.

  1. Od pomysłu do realizacji (2 x 45 minut)

Jak zaprezentować instytucję szerszej publiczności na wydarzeniach zewnętrznych

  1. Ulotka i plakat (2 x 45 minut)

Jak uczynić podstawową formę kontaktu z osobą trzecią czytelną i zapadającą w pamięć

 

  1. Reklama w mediach (3 x 45 minut)

Udzielanie wywiadu, przed kamerą i mikrofonem

 

  1. Organizacja stoiska na targach (3 x 45 minut)

Jak zainteresować swoim stoiskiem odwiedzających targi

 

Sylwetki trenerów

Przemysław Głowacki – od 11 lat prowadzi działalność w obszarze IT wykorzystując Internet jako narzędzie promocji i sprzedaży usług. Właściciel firmy GMoney. Członek Stowarzyszenia TWIKS,
w którym zajmuje się projektami IT oraz obsługą informatyczną realizowanych działań. Współpracował jako koordynator przy wielu projektach internetowych.

Alina Barkowa – studentka Uniwersytetu Szczecińskiego, Prezes Europejskiego Stowarzyszenia Studentów Prawa ELSA Szczecin, oraz członek Komisji Rewizyjnej Stowarzyszenia Edukacji Społecznej i Prawnej ,,Ius et Ratio”

Anna Fabijańska – pedagog, instruktor ZHP, menager sprzedaży, trener wizerunku i specjalista
w dziedzinie marketingu i reklamy

Rafał Molenda – redaktor, doświadczony dziennikarz redakcji informacji Polskiego Radia Szczecin

Anna i Grzegorz Marynowscy – Agencja reklamowa ASCO. Od blisko 10 lat doradzają firmom
w sprawach wizerunku, reklamy i promocji. Specjalizujemy się w marketingu nieruchomości, ale również tworzymy własne projekty promocyjno-reklamowe w Szczecinie, Koszalinie i Gorzowie Wielkopolskim. Organizujemy również imprezy m.in. Zachodniopomorskich Targów Nieruchomości
i Inwestycji w Szczecinie.

ZAPISZ SIĘ (klikając tutaj zostaniesz przeniesiony do formularza zgłoszeniowego)