Poradnik organizatora imprez to kolejne mini szkolenie organizowane przez Sektor 3 Szczecin. Spotkanie dostarczy kompendium wiedzy dla organizatorów imprez, wskazując normy prawne i przyjęte standardy w procesie przygotowywania i przeprowadzania wydarzeń.

Zorganizowanie imprezy – koncertu, warsztatów, festynu czy zawodów – zarówno w plenerze, jak i w zamkniętym pomieszczeniu to realizacja ciekawego pomysłu ale jednocześnie odpowiedzialność organizatora, na którym ciąży szereg obowiązków zarówno programowych, jak i organizacyjnych. Spotkanie dostarczy kompendium wiedzy dla organizatorów imprez, wskazując normy prawne i przyjęte standardy w procesie przygotowywania i przeprowadzania wydarzeń. Dostarczy odpowiedzi i wiedzy w następujących obszarach:

  • czym jest impreza masowa? Obowiązki ciążące na organizatorze imprezy lub/ i organizatorze imprezy masowej (Dz.U. 2009 nr 62 poz. 504 Ustawa z dnia 20 marca 2009 r. o bezpieczeństwie imprez masowych),
  • scenariusz i program merytoryczny wydarzenia,
  • elementy procesu przygotowawczego: Patroni, PR, hospitality, regulamin, wartości dodane – kuluary, itp…,
  • finansowanie wydarzenia,
  • zasady postępowania konieczne do zapewnienia bezpieczeństwa imprez,
  • zasady i tryb wydawania zezwoleń na przeprowadzanie imprez masowych,
  • zasady gromadzenia i przetwarzania informacji dotyczących bezpieczeństwa imprez masowych,
  • zasady odpowiedzialności organizatorów za szkody wyrządzone w związku ze zorganizowaniem imprez masowych.

Mini szkolenie: poradnik organizatora imprez

Czas:  3 listopada, g. 16.30 – 18.30
Miejsce: SCWOP Sektor3, sala multimedialna (III piętro)
Formularz zgłoszeniowy: (LINK) – rekrutacja została zamknięta


Poradnik organizatora imprez – prowadząca

Agata Lewandowska – doktorantka Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego, mgr ekonomii, ukończone studia podyplomowe na kierunku Zamówienia Publiczne. Od 2001 roku współpracuje z Towarzystwem Wspierania Rozwoju Pomorza Zachodniego SZCZECIN-EXPO, a od 2011 r. sprawuje funkcję Dyrektora Biura Zarządu. Na przełomie 16 lat zorganizowała około stu pięćdziesięciu konferencji, szkoleń, warsztatów, wydarzeń publicznych, nadzorowała przygotowanie i przeprowadzenie około 200 wydarzeń konferencyjno-szkoleniowych. Zajmuje się projektowaniem i pozyskiwaniem środków finansowych, dotacji oraz szeroko pojętego sponsoringu na realizację działań statutowych stowarzyszenia, monitoringiem procesu projektowego, rozliczaniem i kontrolą wniosków, działaniami public relations, gospodarką finansową, marketingiem. Współpracuje, realizując projekty, z Europejską Stolicą Kultury WROCŁAW 2016, Fundacją Sektor3 Szczecin, współorganizuje Przegląd Teatrów Małych Form Kontrapunkt w Szczecinie. W latach 2009 do 2011 – Główny Specjalista ds. Logistyki w Samorządowej Instytucji Kultury SZCZECIN 2016. W okresie 2006 – 2008  Asystent Dyrektora i Specjalista ds. Sponsoringu w Operze na Zamku w Szczecinie. Od lat związana z pracą w i na rzecz organizacji III sektora, łącząc wiedzę i doświadczenie z dziedziny ekonomii z działaniami na rzecz projektów kulturalnych, społecznych i edukacyjnych.

organizacja wydarzeń w przestrzeni publicznej - poradnik organizatora imprez