Wyniki badania „Kondycja sektora organizacji pozarządowych w Polsce 2012” pokazują, że z możliwości organizowania zbiórek publicznych korzysta bardzo wąska grupa organizacji. W ciągu dwóch lat poprzedzających badanie (orientacyjnie od połowy 2010 do połowy 2012 r.) „legalne” zbiórki prowadziło 8% organizacji. Jakie są plusy i minusy zbiórek, czemu tak mało organizacji z nich korzysta? Zapraszamy na mini szkolenie o zbiórkach publicznych!
Podczas mini szkolenia będzie można zapoznać się z wymaganiami jakie musi spełnić organizacja, aby przeprowadzić zbiórkę publiczną. Wszystko przedstawione na przykładzie z życia. Zapraszamy do siedziby SCWOP Sektor3 25 czerwca na godzinę 16.15
Zbiórka publiczna – jedno z najlepszych narzędzi fundraisingowych, niewykorzystywanych przez organizacje pozarządowe. Czemu tak jest? Nieaktualne przepisy, które nie pasują do rzeczywistości społeczeństwa informacyjnego. W tym momencie trwają prace nad zmianami w ustawie, jednak do czasu zanim wejdą one w życie należy działać w oparciu o ustawę z 1933r. (!). Podczas mini szkolenia pokażemy, że przeprowadzenie zbiórki (szczególnie lokalnej) nie musi być kłopotliwe.
Dodatkowo, jeśli wystarczy czasu, pokażemy możliwości płynące ze zbiórek crowdfundingowych w oparciu o portale Polak Potarfi oraz BeesFund. Mini szkolenie poprowadzi Jan Karpierz – animator SCWOP Sektor3 oraz członek Stowarzyszenia Liderów i Fundraiserów.
Formularz zgłoszeniowy dostępny pod linkiem (LINK).
Potwierdzenie szkolenia oraz uczestnictwa wysyłamy dzień przed mini szkoleniem.