Szkolenie skierowane jest do osób reprezentujących organizacje pozarządowe oraz placówki publiczne, które zainteresowane są organizowaniem i promowaniem wolontariatu oraz pośrednictwem pracy wolontarystycznej na terenie Miasta Szczecin.
Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników/czki w wiedzę oraz umiejętności niezbędne do prawidłowego zarządzania wolontariuszami.
Szkolenie obejmuje takie zagadnienia jak:
- aspekty prawne dotyczące wolontariatu,
- rekrutacja wolontariuszy,
- zarządzanie pracą wolontariuszy,
- motywowanie i nagradzanie wolontariuszy
- prezentacja serwisu ofert wolontariackich mojwolontariat.pl.
Szkolenie prowadzone jest przez osoby znające tematykę szkolenia zarówno od strony merytorycznej jak i praktycznej. Dzięki temu poznają Państwo dużo przykładów z życia, dobrych praktyk oraz metod i narzędzi stosowanych w zarządzaniu wolontariuszami.
Termin szkolenia: 13 grudnia 2016 r., godz. 9:00-16:00
Informacje na temat szkolenia:
ð szkolenie jest nieodpłatne
ð skierowane do osób ze Szczecina
ð zgłoszenia na szkolenie przyjmujemy pod adresem e-mail: biuro@polites.org.pl (
ð po odbyciu szkolenia odbywamy wizytę monitorująco-wspierającą w organizacjach/instytucjach, które wzięły udział w szkoleniu
Osoby do kontaktu: Anna Biały, Katarzyna Michałek , tel. 91 450 11 46