Szkolenie skierowane jest do osób reprezentujących organizacje pozarządowe oraz placówki publiczne, które zainteresowane są organizowaniem i promowaniem wolontariatu oraz pośrednictwem pracy wolontarystycznej na terenie Miasta Szczecin.

Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników/czki w wiedzę oraz umiejętności niezbędne do prawidłowego zarządzania wolontariuszami.

 Szkolenie obejmuje takie zagadnienia jak:

  • aspekty prawne dotyczące wolontariatu,
  • rekrutacja wolontariuszy, 
  • zarządzanie pracą wolontariuszy, 
  • motywowanie i nagradzanie wolontariuszy
  • prezentacja serwisu ofert wolontariackich mojwolontariat.pl

Szkolenie prowadzone jest przez osoby znające tematykę szkolenia zarówno od strony merytorycznej jak i praktycznej. Dzięki temu poznają Państwo dużo przykładów z życia, dobrych praktyk oraz metod i narzędzi stosowanych w zarządzaniu wolontariuszami.   

Termin szkolenia: 13 grudnia 2016 r., godz. 9:00-16:00

Informacje na temat szkolenia: 

ð szkolenie jest nieodpłatne 

ð skierowane do osób ze Szczecina 

ð zgłoszenia na szkolenie przyjmujemy pod adresem e-mail: biuro@polites.org.pl (prosimy wpisać swoje dane kontaktowe oraz nazwę instytucji/organizacji)

ð po odbyciu szkolenia odbywamy wizytę monitorująco-wspierającą w organizacjach/instytucjach, które wzięły udział w szkoleniu

Osoby do kontaktu: Anna Biały, Katarzyna Michałek , tel. 91 450 11 46