Zapraszamy na spotkanie dotyczące procedur uzyskiwania wsparcia finansowego od administracji publicznej (urzędu gmin/ miast, urzędy marszałkowskie, ministerstwa) według ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie.
Ustawa o pożytku określa sposób uzyskiwania wsparcia finansowego od jednostek samorządu przez organizacje pozarządowe. Fundusze na wyciągnięcie ręki!
Czas: 28 lipca 2016, g. 16.00 – 18.30
oraz
24 sierpnia 2016 g.16.00 – 18.30
Miejsce: SCWOP Sektor3, sala 4/18 (IV piętro)
Nie wiesz w jaki sposób odpowiedzieć na konkurs ofert i jak wykorzystać możliwość zgłoszenia własnego pomysłu do realizacji?
Mini szkolenie obejmuje m. in.:
- procedury dotacji wg ustawy o pożytku – omówienie,
- wysokości wsparcia, dokumentacje konkursowe, karty ocen,
- różnice między wspieraniem a powierzaniem realizacji zadania,
- działania, które można realizować.
Na zgłoszenia czekamy do 26 lipca 2016. Liczy się kolejność zgłoszeń. Wszystkich zainteresowanych uczestnictwem zapraszamy do wypełnienia formularza zgłoszeniowego dostępnego TUTAJ.
Pierwszeństwo udziału w szkoleniu mają organizacje realizujące aktywne działania na rzecz osób starszych oraz organizacje uczestniczące w Programie Rozwojowym NGO.