Mail: biuro@sektor3.szczecin.pl   Telefon: 91 350 82 99, Kom: 507 173 200

Pracownicy i wolontariusze

Jakub Sztombka

Absolwent Uniwersytetu Szczecińskiego (politologia) oraz Zachodniopomorskiej Szkoły Biznesu (studia menedżerskie z zarządzaniem strategicznym), doradca dla organizacji pozarządowych/ aktywnych społeczności, koordynator projektów i zadań/ działań o tematyce wspierania społeczeństwa obywatelskiego, III sektora, pozaformalnych działań edukacyjnych, animator organizacji pozarządowych. Ukończone kursy i szkolenia z zakresu zarządzania (w tym strategicznego, zasobami, procesami), animacji społeczności lokalnej (w tym organizowania społecznościowego), przewagi konkurencyjnej, zarządzania projektami. Menedżer projektów z zakresu edukacji pozafromalnej, w tym wspierania procesu uczenia się (LLP), pracy grupowej, współpracy zadaniowej, organizacji pracy własnej, współpracy w środowisku międzynarodowym. Koordynator projektów międzynarodowych. Członek i Wiceprezes Stowarzyszenia POLITES w Szczecinie.

Specjalizacja: kwestie prawno-formalne związane z zakładaniem i prowadzeniem organizacji pozarządowych, prawo dla organizacji pozarządowych, konsultacja statutów, uzupełnianie ofert realizacji zadania publicznego oraz sporządzanie sprawozdań z ich wykonania, przygotowywanie stanowisk i opinii dla dokumentów, które jednostki administracji publicznej przekazują do konsultacji, dostęp do informacji publicznej, zarządzanie organizacją, zarządzanie strategiczne, planowanie działań organizacji, wspieranie określania potencjału organizacji i jej bieżącej kondycji, zarządzanie zespołem.


Agata Margraf-Wojciechowska

Doktorantka Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego, mgr ekonomii, ukończone studia podyplomowe na kierunku Zamówienia Publiczne. Od 2001 roku współpracuje z Towarzystwem Wspierania Rozwoju Pomorza Zachodniego SZCZECIN-EXPO, a od 2011 r. sprawuje funkcję Dyrektora Biura Zarządu. Na przełomie 16 lat zorganizowała około stu pięćdziesięciu konferencji, szkoleń, warsztatów, wydarzeń publicznych, nadzorowała przygotowanie i przeprowadzenie około 200 wydarzeń konferencyjno-szkoleniowych. Zajmuje się projektowaniem i pozyskiwaniem środków finansowych, dotacji oraz szeroko pojętego sponsoringu na realizację działań statutowych stowarzyszenia, monitoringiem procesu projektowego, rozliczaniem i kontrolą wniosków, działaniami public relations, gospodarką finansową, marketingiem.

Specjalizacja: organizacja imprez w przestrzeni publicznej, zbiórka publiczna, współpraca z biznesem.


Współpracowali z nami:

  • Katarzyna Butkowska-Hawryszków,
  • Małgodzata Kopalska,
  • Aleksandra Andrzejewska,
  • Jakub Ulatowski,
  • Wojciech Spychała,
  • Dariusz Kotyk – coaching indywidualny (wolontariusz),
  • Szymon Osowski – dostęp do informacji publicznej, prawne aspekty działania samorządów (wolontariusz),
  • Piotr Pluto-Prądzyński – coaching indywidualny (wolontariusz ),
  • Jan Karpierz.
Skip to content