Chcemy zorganizować zbiórkę publiczną. Gdzie i na czym możemy ją zgłosić? Ile mamy czasu na rozliczenie? Czy zbieranie pieniędzy przez internet to też zbiórka? Czyją zgodę muszę mieć przy zbieraniu pieniędzy w szkole? Na te i inne pytania związane ze zbiórkami odpowiemy na najbliższym mini szkoleniu.
Mini szkolenie: Zbiórka publiczna
Termin: 30 marca 2017, godzina 16.30
Miejsce: al. Wojska Polskiego 63 (wejście od ul. Piłsudskiego),
III piętro, sala multimedialna SCWOP Sektor3
Podczas spotkania omówione zostaną aktualne procedury zgłaszania, realizacji i rozliczania zbiórek publicznych. Spotkanie poprowadzi Agata Lewandowska.
Aby wziąć udział w szkoleniu należy wypełnić i przesłać [FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY]
Termin rekrutacji mija 28 marca o godzinie 15:00. Informację o zakwalifikowaniu się na szkolenie prześlemy 28 września na podane adresy mailowe.
Przydatne linki dot. zbiórek publicznych: