Chcemy zorganizować zbiórkę publiczną. Gdzie i na czym możemy ją zgłosić? Ile mamy czasu na rozliczenie? Czy zbieranie pieniędzy przez internet to też zbiórka? Czyją zgodę muszę mieć przy zbieraniu pieniędzy w szkole? Na te i inne pytania związane ze zbiórkami odpowiemy na najbliższym mini szkoleniu. 


Mini szkolenie: Zbiórka publiczna

Termin: 30 marca 2017, godzina 16.30
Miejsce: al. Wojska Polskiego 63 (wejście od ul. Piłsudskiego),
III piętro, sala multimedialna SCWOP Sektor3


Podczas spotkania omówione zostaną aktualne procedury zgłaszania, realizacji i rozliczania zbiórek publicznych. Spotkanie poprowadzi Agata Lewandowska.

Aby wziąć udział w szkoleniu należy wypełnić i przesłać [FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY]

Termin rekrutacji mija 28 marca o godzinie 15:00.  Informację o zakwalifikowaniu się na szkolenie prześlemy 28 września na podane adresy mailowe.


Przydatne linki dot. zbiórek publicznych: