Jak przeprowadzić zbiórkę publiczną? Kiedy powinniśmy ją zgłosić? Ile osób może być w komitecie? Ustawa o zbiórkach publicznych była najstarszą obowiązującą ustawą w Polsce. Od 2014 obowiązuje nowa ustawa, która reguluje zbiórkę publiczną. Każda organizacja powinna wiedzieć jakie zmiany wprowadzono nową ustawą. W związku z tym organizujemy mini szkolenie "zbiórka publiczna".
Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji, po długich konsultacjach społecznych, przygotowało projekt ustawy, która weszła w życie w 2014. Wprowadzono internetowy system do zbierania informacji o zbiórkach, zniesiono opłaty skarbowe związane. Oczywiście to nie wszystkie zmiany. Więcej o nowej ustawie można się dowiedziec na mini szkoleniu organizowanym przez Sektor 3. Zapraszamy członków, wolontariuszy i osoby zatrudnione w szczecińskich organizacjach pozarządowych na mini szkolenie pn: „Zbiórka publiczna”.
Mini szkolenie: jak przeprowadzić zbiórkę publiczną
Termin: 11 grudnia 2015
Godzina: 16:30
Miejsce: al. Wojska Polskiego 63 (wejście od ul. Piłsudskiego),
IV piętro, sala 4/6 SCWOP Sektor3
Podczas spotkania omówione zostaną aktualne procedury zgłaszania, realizacji i rozliczania zbiórek publicznych. Spotkanie poprowadzi Katarzyna Hawryszków.
Aby wziąć udział w szkoleniu należy wypełnić i przesłać [FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY]
Termin rekrutacji mija 10 grudnia o godzinie 15:00. Informację o zakwalifikowaniu się na szkolenie prześlemy 10 grudnia na podane adresy mailowe.
Przydatne linki dot. zbiórek publicznych: