Szkolenie skierowane jest do osób reprezentujących organizacje pozarządowe lub placówki publiczne, zainteresowanych organizowaniem i promowaniem wolontariatu oraz pośrednictwem pracy wolontarystycznej na terenie Miasta Szczecin.
Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników/czki w wiedzę oraz umiejętności niezbędne do prawidłowego zarządzania wolontariuszami. Szkolenie obejmuje takie zagadnienia jak:
- aspekty prawne dotyczące wolontariatu,
- rekrutacja wolontariuszy,
- koordynacja pracą wolontariuszy,
- motywowanie i nagradzanie wolontariuszy.
Szkolenie prowadzone jest przez osoby znające tematykę szkolenia zarówno od strony merytorycznej jak i praktycznej. Dzięki temu poznają Państwo dużo przykładów z życia, dobrych praktyk oraz metod i narzędzi stosowanych w zarządzaniu wolontariuszami.
Termin szkolenia: 21 maja 2015 (czwartek) godziny 9.00-17.00
Informacje na temat szkolenia:
- szkolenie nieodpłatne,
- skierowane do osób ze Szczecina,
- formularz zgłoszeniowy do pobrania na stronie internetowej www.polites.org.pl
Formularze zgłoszeniowe należy nadsyłać do 18 maja 2015 r. do godziny 12:00 (liczy się data wpływu). Informacje o zakwalifikowaniu się do udziału w szkoleniu będą przekazywane mejlowo, na adres wskazany w formularzu do 19 maja 2015 r.
W przypadku zgłoszenia się większej liczby osób, o udziale w szkoleniu zadecyduje kolejność nadesłanych zgłoszeń.
Osoby do kontaktu: Anna Graczyk-Osowska, Justyna Rygielska (91 450 11 46)