Sektor 3 zaprasza na mini szkolenie – zbiórka publiczna – wniosek, przeprowadzenie, rozliczenie. UWAGA!! Zmiana terminy mini szkolenia – spotkanie odbędzie się 12 lutego w godzinach 16.15 – 18.15 w siedzibie Sektor 3.
Podczas mini szkolenia będzie można zapoznać się z wymaganiami jakie musi spełnić organizacja, aby przeprowadzić zbiórkę publiczną. Wszystko przedstawione na przykładzie z życia.
Temat zbiórek publicznych to temat rzeka, dlatego przedstawiane będą podstawowe zagadnienia zbiórki publicznej połączone z krótkim opisem realizacji kampanii fundraisingowej i informacyjnej. Mini szkolenie poprowadzi Jan Karpierz.
Formularz zgłoszeniowy dostępny pod linkiem (LINK).
UWAGA!!! Z powodu choroby prowadzącego termin mini szkolenia uległ zmianie. Zapraszamy na spotkanie 12 lutego (wtorek) w godzinach 16.15 – 18.15. Za utrudnienia przepraszamy.
Potwierdzenie szkolenia oraz uczestnictwa wysyłamy dzień przed mini szkoleniem.