Konferencja, szkolenie, seminarium, warsztaty – każde z tych wydarzeń, z punktu widzenia organizatora, wymaga długiego i kompleksowego procesu przygotowań. Jakich błędów się wystrzegać? Na co uważać? Jak ułatwić proces przygotowania i przeprowadzenia wydarzenia? Podczas mini szkolenia odpowiemy na te i szereg następnych pytań.

Nasze rozważania skupimy na następujących obszarach:

  • od czego zacząć chcąc przygotować wydarzenie konferencyjno-szkoleniowe – harmonogram prac,
  • scenariusz i program merytoryczny wydarzenia,
  • elementy procesu przygotowawczego: Patroni, PR, hospitality, regulamin, wartości dodane – kuluary, itp…,
  • finansowanie wydarzenia,
  • zasady postępowania konieczne do zapewnienia bezpieczeństwa uczestników i wydarzenia,
  • teleetykieta, netykieta,
  • zasady gromadzenia i przetwarzania informacji dotyczących danych osobowych,
  • zasady odpowiedzialności organizatorów za szkody wyrządzone w związku ze zorganizowanym wydarzeniem.

Mini szkolenie: prawdy i mity o organizowaniu konferencji i szkoleń

Czas:  10 listopada, g. 16.30 – 18.30
Miejsce: SCWOP Sektor3, sala multimedialna (III piętro)
Formularz zgłoszeniowy: (LINK)


Prawdy i mity o organizowaniu konferencji i szkoleń – prowadząca

Agata Lewandowska – doktorantka Wydziału Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego, mgr ekonomii, ukończone studia podyplomowe na kierunku Zamówienia Publiczne. Od 2001 roku współpracuje z Towarzystwem Wspierania Rozwoju Pomorza Zachodniego SZCZECIN-EXPO, a od 2011 r. sprawuje funkcję Dyrektora Biura Zarządu. Na przełomie 16 lat zorganizowała około stu pięćdziesięciu konferencji, szkoleń, warsztatów, wydarzeń publicznych, nadzorowała przygotowanie i przeprowadzenie około 200 wydarzeń konferencyjno-szkoleniowych. Zajmuje się projektowaniem i pozyskiwaniem środków finansowych, dotacji oraz szeroko pojętego sponsoringu na realizację działań statutowych stowarzyszenia, monitoringiem procesu projektowego, rozliczaniem i kontrolą wniosków, działaniami public relations, gospodarką finansową, marketingiem. Współpracuje, realizując projekty, z Europejską Stolicą Kultury WROCŁAW 2016, Fundacją Sektor3 Szczecin, współorganizuje Przegląd Teatrów Małych Form Kontrapunkt w Szczecinie. W latach 2009 do 2011 – Główny Specjalista ds. Logistyki w Samorządowej Instytucji Kultury SZCZECIN 2016. W okresie 2006 – 2008  Asystent Dyrektora i Specjalista ds. Sponsoringu w Operze na Zamku w Szczecinie. Od lat związana z pracą w i na rzecz organizacji III sektora, łącząc wiedzę i doświadczenie z dziedziny ekonomii z działaniami na rzecz projektów kulturalnych, społecznych i edukacyjnych.