Kiedy:
19 Październik 2017@16:30 – 18:30
2017-10-19T16:30:00+02:00
2017-10-19T18:30:00+02:00
Gdzie:
Sektor 3 Szczecin
aleja Wojska Polskiego 63
Szczecin
Polska
Koszty:
Bez opłat
Kontakt:
Sektor 3 Szczecin

Co zrobić, aby zgłosić przeprowadzić i prawidłowo rozliczyć zbiórkę publiczną? Sektor 3 Szczecin zaprasza na mini szkolenie!

Wprowadzono internetowy system do zbierania informacji o zbiórkach, zniesiono opłaty skarbowe związane. Oczywiście to nie wszystkie zmiany. Więcej o ustawie można się dowiedzieć na mini szkoleniu organizowanym przez Sektor 3 Szczecin. Zapraszamy członków, wolontariuszy i osoby zatrudnione w szczecińskich organizacjach pozarządowych na mini szkolenie pn: „Jak przeprowadzić zbiórkę publiczną”.  


Gdzie: Sektor 3 Szczecin, sala multimedialna
Kiedy: 19 październik (czwartek), godzina 16.30
Prowadząca: Agata Lewandowska
Formularz zgłoszeniowy


 

 

Podczas spotkania omówione zostaną aktualne procedury zgłaszania, realizacji i rozliczania zbiórek publicznych. Spotkanie poprowadzi Agata Lewandowska.

Aby uczestniczyć w szkoleniu należy:

  • zapoznać się z regulaminem szkoleń (LINK),
  • wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny pod (LINK),
  • potwierdzić swoją obecność na szkoleniu po otrzymaniu maila z informacją o zakwalifikowaniu.

Więcej informacji można uzyskać pod adresem e-mail biuro@sektor3.szczecin.pl. Na zgłoszenia czekamy do 17 października do godziny 13.00, informacje nt. zakwalifikowania prześlemy tego samego dnia. Serdecznie zapraszamy!

UWAGASektor 3 Szczecin zastrzega sobie prawo do nieprzyjmowania zgłoszeń od osób, które w przeszłości zostały zakwalifikowane do uczestnictwa w innym szkoleniu i nie wzięły w nim udziału bez uprzedniego zawiadomienia o nieobecności.