Mail: biuro@sektor3.szczecin.pl   Telefon: 91-350-82-99

Kalendarz wydarzeń organizacji pozarządowych

Organizacje pozarządowe tworzą wiele cennych inicjatyw. W tym miejscu można znaleźć część wydarzeń, które są tworzone przez NGOsy lub dla NGOsów. Jeśli chcesz, aby Twoje wydarzenie znalazło się w naszym kalendarzu wydarzeń organizacji pozarządowych to prosimy o maila na adres:

biuro(at)sektor3.szczecin.pl

Maj
22
wt
Szkolenie | Praktyczny poradnik organizatora imprez @ Sektor 3 Szczecin
Maj 22@17:00 – 19:00

Jak przeprowadzić zgodnie z prawem imprezę/wydarzenie? O czym pamiętać organizując konferencje, spotkania, warsztaty? Sektor 3 Szczecin zaprasza na szkolenie „Praktyczny poradnik organizatora imprez”.

Zorganizowanie imprezy – spotkania sąsiedzkiego, konferencji, warsztatów, festynu czy szkolenia – zarówno w plenerze, jak i w zamkniętym pomieszczeniu to realizacja ciekawego pomysłu ale jednocześnie odpowiedzialność organizatora, na którym ciąży szereg obowiązków zarówno programowych, jak i organizacyjnych. Każde z tych wydarzeń, z punktu widzenia organizatora, wymaga długiego i kompleksowego procesu przygotowań. Jakich błędów się wystrzegać? Na co uważać? Jak ułatwić proces przygotowania i przeprowadzenia wydarzenia?

—-

kiedy: 22 maja 2018 (wtorek), g. 17.00 – 19.00
gdzie: Sektor 3 Szczecin, sala multimedialna
formularz zgłoszeniowy dostępny TUTAJ

—-

Przygotowanie i prowadzenie: Agata Lewandowska

Mini szkolenie dostarczy kompendium wiedzy dla organizatorów wydarzeń, wskazując normy prawne i przyjęte standardy w procesie przygotowywania i przeprowadzania wydarzeń. Dostarczy odpowiedzi i wiedzy w następujących obszarach:

  • od czego zacząć chcąc przygotować wydarzenie konferencyjno-szkoleniowe – harmonogram prac,
  • scenariusz i program merytoryczny wydarzenia,
  • elementy procesu przygotowawczego: Patroni, PR, hospitality, regulamin, wartości dodane – kuluary, itp…,
  • finansowanie wydarzenia,
  • zasady postępowania konieczne do zapewnienia bezpieczeństwa imprez,
  • zasady odpowiedzialności organizatorów za szkody wyrządzone w związku ze
    zorganizowanym wydarzeniem.

Aby uczestniczyć w szkoleniu należy:

  • zapoznać się z regulaminem szkoleń (LINK),
  • wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny pod (LINK),
  • potwierdzić swoją obecność na szkoleniu po otrzymaniu maila z informacją o zakwalifikowaniu.

Więcej informacji można uzyskać pod adresem e-mail biuro@sektor3.szczecin.pl. Na zgłoszenia czekamy do 18 maja2018 do godziny 14.00, informacje nt. zakwalifikowania prześlemy tego samego dnia. Serdecznie zapraszamy!

UWAGACWOP Sektor 3 zastrzega sobie prawo do:

  • nieprzyjmowania zgłoszeń od osób, które w przeszłości zostały zakwalifikowane do uczestnictwa w innym szkoleniu i nie wzięły w nim udziału bez uprzedniego zawiadomienia o nieobecności.
Maj
23
śr
Kurs Sektor 3 Szczecin – księgowość w NGO (podstawy) @ Sektor 3 Szczecin
Maj 23@16:00 – 19:00

Sektor 3 Szczecin zaprasza przedstawicieli lokalnych organizacji do poszerzenia swojej wiedzy w zakresie prowadzenia księgowości w NGO. 4 spotkania, 3 godziny każde. Spotkania prowadzi Pani Justyna Maćkowiak z Centrum Biznesu.

Najbardziej problematycznym obszarem w organizacjach pozarządowych (szczególnie młodych) oprócz finansowania organizacji są kwestie związane z księgowością. Organizacje popełniają błędy przy podstawowych obowiązkach formalno-księgowych takich jak prawidłowe rozliczanie dotacji, klasyfikacji kosztów czy terminowych płatności do organów podatkowych.

Temu problemowi ma przeciwdziałać cykl spotkań z przedstawicielem biura księgowego Centrum Biznesu. Podczas 4 trzygodzinnych spotkań, osoby z organizacji zajmujące się księgowością, będą mogły poznać podstawowe zagadnienia wymagane do prawidłowego funkcjonowania organizacji lub ugruntować swoją wiedzę.

Tematyka spotkań będzie obejmować m.in.:

1) Obowiązki podatkowe ciążące na organizacjach pozarządowych – jak to ugryźć, żeby działać zgodnie z prawem?

2) Obieg dokumentów w NGO – podział obowiązków czyli kto i za co odpowiada.

3) Dokumentowanie działalności odpłatnej – ewidencja sprzedaży nieudokumentowanej, kasa fiskalna czy faktury vat?

4) Zakończenie roku obrotowego – czy znasz wszystkie obowiązki wynikające z ustawy o rachunkowości i ustaw podatkowych?  Wiesz jak ważne jest rozliczenie rozrachunków?

Terminy spotkań:

  • 11.04.2018 – 16.00 – 19.00
  • 25.04.2018 – 16.00 – 19.00
  • 09.05.2018 – 16.00 – 19.00
  • 23.05.2018 – 16.00 – 19.00

Aby wziąć udział w spotkaniach należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny pod linkiem (LINK). Maksymalna liczba uczestników 15 osób, zgłoszenia są przyjmowane do wyczerpania miejsc. Liczy się kolejność zgłoszeń.

Zgłaszając się poprzez formularz zgłoszeniowy każdy uczestnik obliguje się do uczestnictwa w każdym z 4 spotkań.

Więcej informacji można uzyskać mailowo biuro@sektor3.szczecin.pl lub telefonicznie 91-350-82-99.