Mail: biuro@sektor3.szczecin.pl   Telefon: 91-350-82-99

Archiwum

RIES w Policach zaprasza na szkolenia

Regionalny Inkubator Ekonomii Społecznej zaprasza na bezpłatne szkolenia. Szczecińskie Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych Sektor3 zachęca do uczestnictwa w bezpłatnych szkoleniach w ramach działalności Regionalnego Inkubatora Ekonomii Społecznej w Policach. Oferta szkoleniowa obejmuje m.in. działalność gospodarcza dla podmiotów ekonomii społecznej, biznes plany, zarządzanie i marketing, tworzenie wniosków o datacje. Szczegółowy plan szkoleń w ramach RIES...

Jak wzmocnić udział mieszkańców?

Nowy projekt ustawy ! SCWOP Sektor3 zaprasza na spotkanie nt. nowego projektu ustawy Forum Debaty Publicznej Szczecińskie Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych Sektor3 zaprasza na spotkanie nt. projektu ustawy Prezydenta RP dotyczącej włączania mieszkańców w działaniach gminy. UWAGA! zmiana daty spotkania. Spotkanie odbędzie się 20 kwietnia br. Spotkanie odbędzie się w siedzibie SCWOP Sektor 3 w godz....

Doradztwo prawne

Zapraszamy na bezpłatne doradztwo prawne. SCWOP Sektor3 i Regionalny Inkubator Ekonomii Społecznej Police zapraszają na bezpłatne konsultacje prawne. Środa,  20 kwietnia 2011r. – działalność pożytku publicznego: działalność nieodpłatna pożytku publicznego, działalność odpłatna pożytku publicznego, działalność gospodarcza. Poniedziałek, 28 kwietnia 2011r. godz. 16.00-19.00 projekty umów najmu, użyczenia, użytkowania i innych; prawo pracy – zawieranie umów o...

Dlaczego warto zostać wolontariuszem?

SCWOP Sektor3 zaprasza na kolejne szkolenie „Dlaczego warto zostać wolontariuszem?” SCWOP Sektor3 i Stowarzyszenie POLITES zapraszają na bezpłatne szkolenie Dlaczego warto zostać wolontariuszem. czas: 14 kwietnia 2011 r. w godzinach 17.40 – 19.00 miejsce: sala SCWOP Sektor3 (IV piętro) Szczecińskie Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych Sektor3 i Regionalne Centrum Wolontariatu przy Stowarzyszeniu POLITES zapraszają na bezpłatne szkolenie...

Coaching – indywidualny i grupowy

Zapraszamy na indywidualny i grupowy coaching,  który polega na prowadzeniu ludzi w ich rozwoju poprzez pomoc w wyznaczaniu celów, które są dla nich ważne oraz na zwiększaniu ich zdolności do osiągania tych celów Coaching to indywidualne narzędzie rozwoju, jest w pełni dostosowany do indywidualnych potrzeb klientów. Dzięki temu sprawia, że organizacje i pracownicy rozwijają się szybciej i...

Ruszyły Fundusze Szwajcarskie

31 marca, podczas konferencji otwierającej, rozpoczęto nabór projektów w Grancie Blokowym Szwajcarsko – Polskiego Programu Współpracy. 31 marca 2011 roku o godzinie 11.00 oficjalnie – konferencją – otwarto nabór wniosków w ramach Funduszy Szwajcarskich dla organizacji pozarządowych. Na spotkaniu obecni byli przedstawiciele Operatora grantu Ecorys, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego i Ambasador Konfederacji Szwajcarskiej w Polsce...

Informacyjnie – Wolontariat Europejski

SCWOP Sektor3 i Stowarzyszenie POLITES zapraszają na spotkanie informacyjne na temat Wolontariatu Europejskiego. Szczecińskie Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych Sektor3 i Regionalne Centrum Wolontariatu przy Stowarzyszeniu POLITES zapraszają na spotkanie informacyjne na temat Wolontariatu Europejskiego. czas: 6 kwietnia 2011 r. w godzinach 17.00 – 18.30 miejsce: sala SCWOP Sektor3 (IV piętro)s Na czym polega Wolontariat...

Doradztwo księgowe

Zapraszamy na doradztwo z zakresu księgowości i rachunkowości w organizacjach pozarządowych. Doradztwo dotyczy w szczególności: prowadzenia księgowość organizacji pozarządowych, sporządzania planów finansowych, rozliczanie dotacji, kwestii podatków w organizacji. Termin konsultacji: czwartek, 7 kwietnia 2011 w godz. 16:00-19:00 Wszystkich zainteresowanych konsultacjami prosimy o kontakt pod nr tel 91 350 82 99 lub poprzez e-mail: biuro@sektor3.szczecin.pl.

I śniadanie NGO

SCWOP Sektor3 zaprasza na I Śniadanie Szczecińskich Organizacji Pozarządowych Szczecińskie Centrum Wspierania Organizacji Pozarządowych Sektor3 zaprasza na I Śniadanie Szczecińskich Organizacji Pozarządowych Chcemy w nieformalnej atmosferze rozmawiać o tym co robimy, co nam pomaga a co przeszkadza w naszych działaniach. Tematem pierwszego śniadania będzie „Współpraca organizacji pozarządowych między sobą i z administracja publiczną”. Zapraszamy...

Doradztwo personalne i rozwojowe

Zapraszamy na bezpłatne doradztwo personalne i rozwojowe SCWOP Sektor3 zaprasza na konsultacje – doradztwo personalne i rozwojowe dotyczące m.in.: rozwoju osobistego, konkretyzacji planów działania organizacji pozarządowych, planowania fundraisingowego, metodyki pozyskiwania funduszy na działania, krótko i długotrminowych działań rozwojowych oranizacji i poszczególnych osób. Konsultacje prowadzi Domicjan Maraszkiewicz – koordynator projektu „Kultura Życia”, specjalista ds. kontaktów...

Nadchodzące Wydarzenia

Lut
19
pon
10:00 Jak przygotować wniosek do progr... @ Inkubator Kultury
Jak przygotować wniosek do progr... @ Inkubator Kultury
Lut 19@10:00 – 13:45
Jeśli masz pomysł na wydarzenie związane ze stuleciem odzyskania niepodległości przez Polskę i szukasz środków na jego realizację – weź udział w spotkaniu informacyjnym o programie „Niepodległa”, które odbędzie się 19 lutego 2018 roku w Szczecińskim Inkubatorze Kultury przy al. Wojska Polskiego 90.  Podczas spotkania dowiesz się jakie są zasady wnioskowania o dotacje w programie, otrzymasz garść inspiracji o lokalnych i ogólnopolskich projektach dotyczących niepodległości oraz dowiesz się jak efektywnie zaplanować i przeprowadzić projekt. Między 19 a 21 lutego spotykamy w 14 miastach. W województwie zachodniopomorskim jest to jedyne spotkanie w Szczecinie. Agenda: 10.00 – 10.10 – Rozpoczęcie szkolenia 10.10 – 11.20 – I część szkolenia: webinarium „Zasady składania wniosków w programie „Niepodległa” prowadzą Agnieszka Gajc i Aleksandra Tatarczuk 11.20 – 11. 40 – Przerwa kawowa 11.40 – 12.40 – II część szkolenia:  „Inspiracje i dobre praktyki” prowadzą Dorota Kowalewska, Monika Tomczyk i Robert Bartłomiejski 12.40 – 12.50 – Pytania od uczestników szkolenia ad. części II 12.50 – 13.20 – III część szkolenia: „Planowanie i realizacja zadania” prowadzą Dorota Kowalewska, Monika Tomczyk i Robert Bartłomiejski 13.20 – 13.30 – Pytania od uczestników szkolenia ad. części III 13.30 – 13.45 – Zakończenie szkolenia Wstęp na spotkanie jest bezpłatny, obowiązują jednak zapisy – formularz zgłoszeniowy.
Lut
27
wt
09:00 Szkolenie dla koordynatorów wolo... @ Stowarzyszenie POLITES
Szkolenie dla koordynatorów wolo... @ Stowarzyszenie POLITES
Lut 27@09:00 – 16:00
Regionalne Centrum Wolontariatu zaprasza na szkolenie dla koordynatorów wolontariatu:  „Współpraca z wolontariuszami od A do Z”, które odbędzie się we wtorek 27 lutego 2018 r w siedzibie Stowarzyszenia POLITES, (ul. Dworcowa 19/205). Szkolenie skierowane jest do osób reprezentujących organizacje pozarządowe oraz placówki publiczne, które współpracują z wolontariuszami lub chcą taką współpracę rozpocząć. Celem szkolenia jest wyposażenie uczestników/czki w wiedzę oraz umiejętności niezbędne do prawidłowej współpracy z wolontariuszami w swoich placówkach. Szkolenie obejmuje takie zagadnienia jak: aspekty prawne dotyczące wolontariatu, rekrutacja wolontariuszy, planowanie pracy wolontariuszy, motywowanie i nagradzanie wolontariuszy, współpraca z Regionalnym Centrum Wolontariatu. Aby zgłosić się na szkolenie należy wypełnić formularz dostępny na stronie internetowej: polites.org.pl. Zgłoszenia na szkolenie przyjmujemy do  23 lutego do godz. 12:00. O wynikach rekrutacji poinformujemy do 23 lutego  do godz. 16:00. Informacje na temat szkolenia: szkolenie jest nieodpłatne, skierowane do osób ze Szczecina (w przypadku wolnych miejsc również spoza Szczecina), uczestnicy szkolenia otrzymają zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo w szkoleniu, Termin: 27 lutego 2018 r., wtorek, godz. 9:00-16:00, Miejsce: Stowarzyszenie POLITES, ul. Dworcowa 19/205, Szczecin
Lut
28
śr
całodniowy Wyślij PIT-11 do osób zatrudnion...
Wyślij PIT-11 do osób zatrudnion...
Lut 28 całodniowy
Pamiętajcie wysłać PIT-11 do osób, które były zatrudnione w Waszej organizacji. Do 28 lutego jest czas, jednak warto zrobić to za wczasu!
11:00 Spotkanie informacyjne dot. #mik... @ Sektor 3 Szczecin
Spotkanie informacyjne dot. #mik... @ Sektor 3 Szczecin
Lut 28@11:00 – 12:00
1 marca startuje nabór wniosków do konkursu #mikroDOTACJE2018 (więcej informacji wkrótce). Jednak w tym momencie zapraszamy na spotkania informacyjne dot. konkursu! Przed wypełnieniem i złożeniem wniosku zachęcamy do zapoznania się z regulaminem programu „mikrodotacje” i uczestnictwa w spotkaniu informacyjnym dot. konkursu w jednym z następujących terminów: (środa) 28 lutego 2018 roku o godzinie 11:00 w siedzibie Sektor 3 Szczecin, (sobota) 10 marca 2018 r. start o godzinie 11:00, Środek. Śródmiejski Punkt Sąsiedzki, ul. Królowej Jadwigi 44B, Szczecin (czwartek) 15 marca 2018 r. start o godzinie 16:30, siedziba Sektor 3 Szczecin. Osoby zainteresowane uczestnictwem w spotkaniu informacyjnym prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego TUTAJ. Dodatkowo informujemy, że przez cały okres trwania konkursu i programu „mikroDOTACJE” istnieje możliwość organizacji indywidualnych spotkań informacyjnych i doradczych po wcześniejszym umówieniu spotkania pod numerem 91 350 82 99 lub e-mail:biuro@sektor3.szczecin.pl.
Mar
10
sob
11:00 Spotkanie informacyjne dot. #mik... @ Środek
Spotkanie informacyjne dot. #mik... @ Środek
Mar 10@11:00 – 13:00
1 marca startuje nabór wniosków do konkursu #mikroDOTACJE2018 (więcej informacji wkrótce). Jednak w tym momencie zapraszamy na spotkania informacyjne dot. konkursu! Przed wypełnieniem i złożeniem wniosku zachęcamy do zapoznania się z regulaminem programu „mikrodotacje” i uczestnictwa w spotkaniu informacyjnym dot. konkursu w jednym z następujących terminów: (środa) 28 lutego 2018 roku o godzinie 11:00 w siedzibie Sektor 3 Szczecin, (sobota) 10 marca 2018 r. start o godzinie 11:00, Środek. Śródmiejski Punkt Sąsiedzki, ul. Królowej Jadwigi 44B, Szczecin (czwartek) 15 marca 2018 r. start o godzinie 16:30, siedziba Sektor 3 Szczecin. Osoby zainteresowane uczestnictwem w spotkaniu informacyjnym prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego TUTAJ. Dodatkowo informujemy, że przez cały okres trwania konkursu i programu „mikroDOTACJE” istnieje możliwość organizacji indywidualnych spotkań informacyjnych i doradczych po wcześniejszym umówieniu spotkania pod numerem 91 350 82 99 lub e-mail:biuro@sektor3.szczecin.pl.
Mar
15
czw
16:30 Spotkanie informacyjne dot. #mik... @ Sektor 3 Szczecin
Spotkanie informacyjne dot. #mik... @ Sektor 3 Szczecin
Mar 15@16:30 – 18:30
1 marca startuje nabór wniosków do konkursu #mikroDOTACJE2018 (więcej informacji wkrótce). Jednak w tym momencie zapraszamy na spotkania informacyjne dot. konkursu! Przed wypełnieniem i złożeniem wniosku zachęcamy do zapoznania się z regulaminem programu „mikrodotacje” i uczestnictwa w spotkaniu informacyjnym dot. konkursu w jednym z następujących terminów: (środa) 28 lutego 2018 roku o godzinie 11:00 w siedzibie Sektor 3 Szczecin, (sobota) 10 marca 2018 r. start o godzinie 11:00, Środek. Śródmiejski Punkt Sąsiedzki, ul. Królowej Jadwigi 44B, Szczecin (czwartek) 15 marca 2018 r. start o godzinie 16:30, siedziba Sektor 3 Szczecin. Osoby zainteresowane uczestnictwem w spotkaniu informacyjnym prosimy o wypełnienie formularza zgłoszeniowego dostępnego TUTAJ. Dodatkowo informujemy, że przez cały okres trwania konkursu i programu „mikroDOTACJE” istnieje możliwość organizacji indywidualnych spotkań informacyjnych i doradczych po wcześniejszym umówieniu spotkania pod numerem 91 350 82 99 lub e-mail:biuro@sektor3.szczecin.pl.
Kwi
11
śr
16:00 Kurs Sektor 3 Szczecin – księgow... @ Sektor 3 Szczecin
Kurs Sektor 3 Szczecin – księgow... @ Sektor 3 Szczecin
Kwi 11@16:00 – 19:00
Sektor 3 Szczecin zaprasza przedstawicieli lokalnych organizacji do poszerzenia swojej wiedzy w zakresie prowadzenia księgowości w NGO. 4 spotkania, 3 godziny każde. Spotkania prowadzi Pani Justyna Maćkowiak z Centrum Biznesu. Najbardziej problematycznym obszarem w organizacjach pozarządowych (szczególnie młodych) oprócz finansowania organizacji są kwestie związane z księgowością. Organizacje popełniają błędy przy podstawowych obowiązkach formalno-księgowych takich jak prawidłowe rozliczanie dotacji, klasyfikacji kosztów czy terminowych płatności do organów podatkowych. Temu problemowi ma przeciwdziałać cykl spotkań z przedstawicielem biura księgowego Centrum Biznesu. Podczas 4 trzygodzinnych spotkań, osoby z organizacji zajmujące się księgowością, będą mogły poznać podstawowe zagadnienia wymagane do prawidłowego funkcjonowania organizacji lub ugruntować swoją wiedzę. Tematyka spotkań będzie obejmować m.in.: 1) Obowiązki podatkowe ciążące na organizacjach pozarządowych – jak to ugryźć, żeby działać zgodnie z prawem? 2) Obieg dokumentów w NGO – podział obowiązków czyli kto i za co odpowiada. 3) Dokumentowanie działalności odpłatnej – ewidencja sprzedaży nieudokumentowanej, kasa fiskalna czy faktury vat? 4) Zakończenie roku obrotowego – czy znasz wszystkie obowiązki wynikające z ustawy o rachunkowości i ustaw podatkowych?  Wiesz jak ważne jest rozliczenie rozrachunków? Terminy spotkań: 11.04.2018 – 16.00 – 19.00 25.04.2018 – 16.00 – 19.00 09.05.2018 – 16.00 – 19.00 23.05.2018 – 16.00 – 19.00 Aby wziąć udział w spotkaniach należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny pod linkiem (LINK). Maksymalna liczba uczestników 15 osób, zgłoszenia są przyjmowane do wyczerpania miejsc. Liczy się kolejność zgłoszeń. Zgłaszając się poprzez formularz zgłoszeniowy każdy uczestnik obliguje się do uczestnictwa w każdym z 4 spotkań. Więcej informacji można uzyskać mailowo biuro@sektor3.szczecin.pl lub telefonicznie 91-350-82-99.
Kwi
25
śr
16:00 Kurs Sektor 3 Szczecin – księgow... @ Sektor 3 Szczecin
Kurs Sektor 3 Szczecin – księgow... @ Sektor 3 Szczecin
Kwi 25@16:00 – 19:00
Sektor 3 Szczecin zaprasza przedstawicieli lokalnych organizacji do poszerzenia swojej wiedzy w zakresie prowadzenia księgowości w NGO. 4 spotkania, 3 godziny każde. Spotkania prowadzi Pani Justyna Maćkowiak z Centrum Biznesu. Najbardziej problematycznym obszarem w organizacjach pozarządowych (szczególnie młodych) oprócz finansowania organizacji są kwestie związane z księgowością. Organizacje popełniają błędy przy podstawowych obowiązkach formalno-księgowych takich jak prawidłowe rozliczanie dotacji, klasyfikacji kosztów czy terminowych płatności do organów podatkowych. Temu problemowi ma przeciwdziałać cykl spotkań z przedstawicielem biura księgowego Centrum Biznesu. Podczas 4 trzygodzinnych spotkań, osoby z organizacji zajmujące się księgowością, będą mogły poznać podstawowe zagadnienia wymagane do prawidłowego funkcjonowania organizacji lub ugruntować swoją wiedzę. Tematyka spotkań będzie obejmować m.in.: 1) Obowiązki podatkowe ciążące na organizacjach pozarządowych – jak to ugryźć, żeby działać zgodnie z prawem? 2) Obieg dokumentów w NGO – podział obowiązków czyli kto i za co odpowiada. 3) Dokumentowanie działalności odpłatnej – ewidencja sprzedaży nieudokumentowanej, kasa fiskalna czy faktury vat? 4) Zakończenie roku obrotowego – czy znasz wszystkie obowiązki wynikające z ustawy o rachunkowości i ustaw podatkowych?  Wiesz jak ważne jest rozliczenie rozrachunków? Terminy spotkań: 11.04.2018 – 16.00 – 19.00 25.04.2018 – 16.00 – 19.00 09.05.2018 – 16.00 – 19.00 23.05.2018 – 16.00 – 19.00 Aby wziąć udział w spotkaniach należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny pod linkiem (LINK). Maksymalna liczba uczestników 15 osób, zgłoszenia są przyjmowane do wyczerpania miejsc. Liczy się kolejność zgłoszeń. Zgłaszając się poprzez formularz zgłoszeniowy każdy uczestnik obliguje się do uczestnictwa w każdym z 4 spotkań. Więcej informacji można uzyskać mailowo biuro@sektor3.szczecin.pl lub telefonicznie 91-350-82-99.
Maj
9
śr
16:00 Kurs Sektor 3 Szczecin – księgow... @ Sektor 3 Szczecin
Kurs Sektor 3 Szczecin – księgow... @ Sektor 3 Szczecin
Maj 9@16:00 – 19:00
Sektor 3 Szczecin zaprasza przedstawicieli lokalnych organizacji do poszerzenia swojej wiedzy w zakresie prowadzenia księgowości w NGO. 4 spotkania, 3 godziny każde. Spotkania prowadzi Pani Justyna Maćkowiak z Centrum Biznesu. Najbardziej problematycznym obszarem w organizacjach pozarządowych (szczególnie młodych) oprócz finansowania organizacji są kwestie związane z księgowością. Organizacje popełniają błędy przy podstawowych obowiązkach formalno-księgowych takich jak prawidłowe rozliczanie dotacji, klasyfikacji kosztów czy terminowych płatności do organów podatkowych. Temu problemowi ma przeciwdziałać cykl spotkań z przedstawicielem biura księgowego Centrum Biznesu. Podczas 4 trzygodzinnych spotkań, osoby z organizacji zajmujące się księgowością, będą mogły poznać podstawowe zagadnienia wymagane do prawidłowego funkcjonowania organizacji lub ugruntować swoją wiedzę. Tematyka spotkań będzie obejmować m.in.: 1) Obowiązki podatkowe ciążące na organizacjach pozarządowych – jak to ugryźć, żeby działać zgodnie z prawem? 2) Obieg dokumentów w NGO – podział obowiązków czyli kto i za co odpowiada. 3) Dokumentowanie działalności odpłatnej – ewidencja sprzedaży nieudokumentowanej, kasa fiskalna czy faktury vat? 4) Zakończenie roku obrotowego – czy znasz wszystkie obowiązki wynikające z ustawy o rachunkowości i ustaw podatkowych?  Wiesz jak ważne jest rozliczenie rozrachunków? Terminy spotkań: 11.04.2018 – 16.00 – 19.00 25.04.2018 – 16.00 – 19.00 09.05.2018 – 16.00 – 19.00 23.05.2018 – 16.00 – 19.00 Aby wziąć udział w spotkaniach należy wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny pod linkiem (LINK). Maksymalna liczba uczestników 15 osób, zgłoszenia są przyjmowane do wyczerpania miejsc. Liczy się kolejność zgłoszeń. Zgłaszając się poprzez formularz zgłoszeniowy każdy uczestnik obliguje się do uczestnictwa w każdym z 4 spotkań. Więcej informacji można uzyskać mailowo biuro@sektor3.szczecin.pl lub telefonicznie 91-350-82-99.

Jesteśmy członkiem

BIP

Partnerzy Sektor 3 Szczecin

Zapisz się do newslettera